Stranden
6,7

24 jul 2019

Terhorne
Benieuwd naar wat er te beleven is in Terhorne? Lees hier of deze bestemming echt een aanrader is voor jou. Bekijk de beoordelingen van vakantiegangers die hier al eerder waren. De foto's helpen je om een indruk te krijgen van deze bestemming. Het is bovendien mogelijk een vraag te stellen aan andere vakantiegangers. Ben je zelf in Terhorne geweest? Laat dan hier je beoordeling na.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Terhorne bij :

17 Accommodaties Nederland, Friesland, Terhorne

Reviews van accommodaties in Terhorne

Met partner, Juni 2019
"Geweldig genoten"over Hogenboom Waterpark Oan ‘e Poel
Adriana

08-07-2019 Geweldige week gehad op dit vakantiepark. Komen zeker nog eens terug. Huisje netjes verzorgd en compleet, vriendelijke mensen.Lees verder

Met oudere kinderen, Juni 2019
"In tijden niet zo lekker gegeten"over 't Schippershuis Terherne
Esther

03-06-2019 Een drankje op het terras, daarna op het achterterras genoten van een heerlijk diner. gastvrijheid en vriendelijkheid staan hier heel hoog!Lees verder

Met oudere kinderen, Apr. 2019
"Een pareltje in Friesland"over Roompot Havenresort Terherne****
Miranda

23-04-2019 Roompot Havenresort Terherne is een schitterend park met uitzicht op een mooie haven.De huisjes zijn pas een paar jaar oud en dat is te zien. De...Lees verder

Met partner, Apr. 2019
"Geweldig!"over 't Schippershuis Terherne
Antoinette Van Proo...

14-04-2019 Wij hadden een arrangement geboekt tijdens de vaar-doe-dag in Terherne. We hebben genoten van dit mooie en gastvrije hotel. We kregen een upgrade naar...Lees verder

Met oudere kinderen, Jan. 2019
"Heerlijk genieten met veel water om ons heen!"over Roompot Havenresort Terherne****
Wilma

13-04-2019 We hebben hier een paar heerlijke avonden en nachten doorgebracht; overdag gingen we genieten van het schaatsen in Heerenveen!Lees verder

Terhorne scoort een 7,6 uit 10, op basis van 125 reviews