6,8
Stranden

-4° /

22 feb 2018

Terhorne

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Terhorne bij :

16 Accommodaties Nederland, Friesland, Terhorne

Reviews van accommodaties in Terhorne

Met partner, Aug. 2017
"Fantastich"over Roompot Havenresort Terherne****
oerlemans

13-12-2017 wij hebben er heerlijk genoten ,,,alleen de aankleding van de huises mag wat meer comfortLees verder

Met partner, Sept. 2017
"Beide huisjes waren leuk om een week te vertoeven."over Roompot Havenresort Terherne****
Jan Verwoert

11-12-2017 Vriendelijke behulpzame medewerkers. Mooie gezellig ingerichte huisjes in een waterrijke omgeving.Lees verder

Met vrienden, Nov. 2017
"Geweldig!"over Landal Waterpark Terherne*****
C. van Ham

11-12-2017 Ten eerste werden wij zeer hartelijk ontvangen. Ze waren zelfs zo lief om de verwarming alvast omhoog te doen voor onze aankomst. Het huis waar wij...Lees verder

Met partner, Nov. 2017
"Heerlijk rustig, precies wat we zochten"over Landal Waterpark Sneekermeer*****
fam. verbeek

09-12-2017 zoek je rust en ruimte ga dan buiten het seizoen naar waterpark Sneekermeer in terherneLees verder

Met een groep, Apr. 2017
"UItstekend kampeerterrein."over ús Wetterpleats Terherne***
J Noyen

25-11-2017 Prima kampeerterrein voor kanoërs. Ook bij harde wind de mogelijkheid mom vanaf dit kampeerterrein kanotochten te maken. Prima eetgelegenheden op...Lees verder

Benieuwd naar wat er te beleven is in Terhorne? Lees hier of deze bestemming echt een aanrader is voor jou. Bekijk de beoordelingen van vakantiegangers die hier al eerder waren. De foto's helpen je om een indruk te krijgen van deze bestemming. Het is bovendien mogelijk een vraag te stellen aan andere vakantiegangers. Ben je zelf in Terhorne geweest? Laat dan hier je beoordeling na.
Terhorne scoort een 8,4 uit 10, op basis van 124 reviews