Beoordelingen Camping De Rietschoof***

17 april 2014

De Rietschoof***
Beoordelingen Camping De Rietschoof***
Maasdijk 15, 5308 JA, Aalst
Er zijn helaas nog geen Belgische beoordelingen van bestemming De Rietschoof*** gegeven. Je kunt wel een beoordeling over bestemming De Rietschoof*** achterlaten.

Heb je deze accommodatie bezocht?

24 beoordelingen over De Rietschoof***

beoordelingen in taal:
met oudere kinderen, 2011
"Rietschoof"vertalen
westeinde

19-5-2011 Er zijn TWEE was gelegenheden.
1 openbare, en een die afgesloten is. Daarvan krijgen de campeerders een sleutel.
En er is wel degelijk een eetgelegenheid.
Er is een cafetaria waar je rustig kunt zitten, maar ook kunt afhalen.
Zowel snacks als menu's

met jonge kinderen, Apr. 2011
"Heerlijke vrije camping"vertalen
John
Staat van het sanitair

29-8-2011 heerlijke vrije camping, in gezellige hollandse omgeving.

met een groep, 2010
"Prachtige omgeving"vertalen
Jan
Staat van het sanitair

25-8-2010 Hier is echt veel te doen. Receptie kan vriendelijker. Verder een fantastische camping.

met jonge kinderen, Juli 2010
"Fantastisch echt gaaf"vertalen
anne
Staat van het sanitair

26-8-2010 De camping is erg fijn diversen mogelijkheden zwemmen vissen spelen lekker uitwaaien op het terras heel veel activiteiten voor jong en oud supergaaf we hebben ons geen minuut verveeld de mensen aan de receptie zijn vriendelijk en de mensen die daar een stacaravan hebben ook

met oudere kinderen, Juli 2010
"Zeer kindvriendelijk"vertalen
P. Banjer
Staat van het sanitair

17-1-2011 Camping de Rietschoof is rustiek gelegen aan de afgedamde maas, met twee zwembaden, zandstrand en rijkelijk gevulde visvijver een perfecte plek voor een sportvisser en kinderen. Minpunt is de openbare toilletvoorziening.
voor de grote van de camping hebben ze op het achter deel geen voorziening.
Met twee trekhutten ook niet echt optimaal, tijdens het hoogseizoen vol geboekt.
Twee tennisbanen, en meerdere speltoestellen voor de jeugd. Grote kantine met een zeer gevarieerd programma.
De camping heeft ook een eigen snackbar en voor de gasten een discotheek(je)

Al met al een top vakantie daar gehad.

met jonge kinderen
"Hartstikke gezellig"vertalen
Alfred
Staat van het sanitair

17-2-2010 Hartstikke gezellige camping we komen er al jaren op rij.

met oudere kinderen
"Goed en gezellig"vertalen
westeinde
Staat van het sanitair

2-2-2010 leuke camping, voor zowel de rustzoeker als de vertierzoeker.
er wordt veel georganiseerd voor de kinderen, maar ook voor volwassenen.
kortom een leuke gezellige camping, met een zeer mooie omgeving.

met jonge kinderen, Aug. 2009
"Gebr:Adriaensen uit tilburg komen weer"vertalen
jcm adriaensen
Staat van het sanitair

29-8-2009 De een komt er al vijf jaar en de ander twee.Waarom zou je denken??
Het andwoord is heel simpel,het is er gewoon gezellig ,beslist niet de duurste en je kan er op een normale manier met iedereen omgaan.
Het is een leuke camping met veel natuurschoon in de omgeving.
Leuke vestingstadjes en veel Viswater in de buurt en ook op de camping kan er in de visvijver worden gevist.
Ook in de kantine zijn vaak gezellige avonden met onder andere muziek dans en bingo.
Buiten is ook aan de kinderen gedacht dmv speelterein speeltuin en een zwembad plus een animatieteam.
Het is voor ons zo goed bevallen dat wij zelfs voor 2010 beide een sijzoenplaats hebben besproken.
Wij willen wel even duidelijk maken dat mensen die een vijf sterren hotel gewend zijn beter daar kunnen blijven want een camping is veel zelf doen,en omdat wij daar geen probleem mee hebben kijken wij alweer uit naar een gewldige vakantie op Camping de Rietschoof in Aalst.

met jonge kinderen, Aug. 2009
"Nooit meer!"vertalen
nathalie
4,0
1,0
2,0

12-8-2009 Vol goede moed en vakantiezin kwamen wij aan bij camping de rietschoof. We waren immers nog nooit op vakantie geweest. Maar dat veranderde al snel toen mijn jongste een bloedneus werd geschopt, en de oudste bijna verdronken werd door een groepje jongeren. Vervolgens werd de toegang voor mijn kinderen tot het zwembad geblokkeerd, ik verzin het niet, stond er op een afstand bij! Mn kinderen hadden geen leven daar, en na 3 dagen was ik het spuugzat en ben ik vertrokken. Geen vakantie, geen geld terug en een hele nare bijsmaak van camping de rietschoof!! Daarbij kwam ook dat er geen campingwinkel aanwezig is, en je je brood e.d 7 kilometer verderop moet gaan halen. De caravan was voorzien van douche en toilet, die ik zelf nog schoon heb moeten maken omdat er tandpasta resten, urinevlekken en haren aanwezig waren, deze caravan heb ik van een particulier gehuurd, dus daar kan ik niet veel van zeggen, ja ze was aardig, maar daar heb ik mijn vakantie niet mee terug.....

Welke snack zie jij het liefst op de menukaart in het vliegtuig?