5,8
6,9
Stranden
5,4

11 dec 2016

Er is nog geen foto beschikbaar Voeg foto's toe

11 Accommodaties Nederland, Gelderland, Doornspijk

Reviews van accommodaties in Doornspijk

Met vrienden, Okt. 2016
"Gewoon kwaliteit waar je zo vaak naar op zoek bent"over Groepsaccommodatie Het Rode Erf****
h.scheijde

10-11-2016 We hebben het allen erg naar onze zin gehad in dit comfortabele huis. Mooi ingericht en fijne keuken. Badkamer bij de kamer is ook comfotabelLees verder

Met jonge kinderen, 2016
"Veel ruimte in en om het huis"over Groepsaccommodatie Het Rode Erf****
Matthijs

22-10-2016 Het rode erf is een comfortabel huis met goede faciliteiten en veel speelmogelijkheid om het huisLees verder

Met partner, Sept. 2016
"Geen aanbeveling!"over De Scheepsbel****
Samen met partner

20-09-2016 Pasje voor toilet is erg onhandig en niet erg hygiënisch, toiletten waren schoon. Wel erg weinig als het wat drukker is.
Ontvangst receptie was...Lees verder

Met jonge kinderen, Aug. 2016
"Leuke camping."over De Scheepsbel****
René Heistek

09-09-2016 De snelweg is smorgens best hinderlijk. Verder erg leuk voor kinderen en ruime plekken. Receptie erg vriendelijkLees verder

Met jonge kinderen, Juli 2016
"Heerlijk "verborgen" plekje"over Het verborgen verblijf
Angel Krah

04-08-2016 We waren er helaas maar een midweek maar zouden ons er veel langer vermaakt kunnen hebben. Wat een rust, prachtig uitzicht en alles heel erg goed...Lees verder

Ben je nieuwsgierig naar Doornspijk? Als je wilt weten wat andere vakantiegangers ervan vonden, kun je op deze pagina hun beoordeling lezen. Bekijk de foto's en proef van de sfeer. De plattegrond helpt je om de exacte locatie van een accommodatie of leuke bezienswaardigheid te vinden. Misschien ben je er zelf al eens geweest en wil je jouw ervaring delen met andere vakantiegangers. Ook daarvoor ben je hier op de juiste plaats!
Doornspijk scoort een 8,0 uit 10, op basis van 47 reviews