18 jul 2019

Epe
Benieuwd naar wat er te beleven is in Epe? Lees hier of deze bestemming echt een aanrader is voor jou. Bekijk de beoordelingen van vakantiegangers die hier al eerder waren. De foto's helpen je om een indruk te krijgen van deze bestemming. Het is bovendien mogelijk een vraag te stellen aan andere vakantiegangers. Ben je zelf in Epe geweest? Laat dan hier je beoordeling na.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Epe bij :

32 Accommodaties Nederland, Gelderland, Epe

Reviews van accommodaties in Epe

"Heerlijke vakantie"over RCN De Jagerstee****
Cdegr

13-07-2019 Het fijnste vinden we, dat je zo het bos inloopt en dat de huisjes los van elkaar staan. We vinden Epe héél gezellig.Lees verder

"Fantastisch"over Roompot Bospark De Schaapskooi***
Aad Dol

12-07-2019 Prima park mooie huisjes en vriendelijke medewerkers prima keuken echt een aanraderLees verder

"Heerlijk groen vakantiepark"over Roompot Bospark De Schaapskooi***
Elly de Vries

12-07-2019 De Schaapskooi is een mooi groen park en er is genoeg te doen voor families met kinderen. Goede fietsroutes vanaf het park. Epe is een gezellig stadje...Lees verder

Met vrienden, Juli 2019
"Prima locatie"over RCN De Jagerstee****
Cecipostel

10-07-2019 Mooi park, veel privacy. Goed restaurant. We hebben alleen horren voor ramen en deuren gemist.Lees verder

Met partner, Juni 2019
"Prima (in deze grote kamer)"over Fletcher Hotel-Restaurant Epe-Zwolle****
Richard

03-07-2019 We checkten laat (rond 20.30) in en kregen een upgrade naar grotere kamer 217. Kamer was geboekt d.m.v. voucher van een veiling voor ca 60 euro incl....Lees verder

Epe scoort een 8,5 uit 10, op basis van 500 reviews