9,2

22 aug 2017

Er is nog geen foto beschikbaar Voeg foto's toe
Ben je van plan een bezoek te brengen aan Nieuw Milligen? Bewonder je graag mooie bouwwerken, houd je van shoppen of bezoek je graag een museum? Neem een kijkje en kom snel te weten of Nieuw Milligen aan jouw wensen voldoet. Of je nu op zoek bent naar een geschikte accommodatie of naar een leuk restaurantje: hier vind je meer informatie, beoordelingen en foto's over deze mooie bestemming.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Nieuw Milligen bij :

2 Accommodaties Nederland, Gelderland, Nieuw Milligen

Reviews van accommodaties in Nieuw Milligen

Met jonge kinderen, Aug. 2017
"Een heel mooi kindvriendelijk park"over Landal Rabbit Hill*****
Anne

15-08-2017 Rabbit Hill is een mooi kindvriendelijk park! Er is heel veel georganiseerd. Bollo is er regelmatig, wat voor de kinderen fantastisch is. Personeel is...Lees verder

Alleenreizend, Mrt. 2017
"Mooi goed onderhouden bungalowpark"over Landal Rabbit Hill*****
RobbieS

14-08-2017 De bungalows zijn in een goede conditie en de omgeving is ook mooi groenLees verder

Met partner, Feb. 2017
"We komen hier 2 x per jaar genieten"over Landal Rabbit Hill*****
g te marvelde

19-04-2017 Geïnteresseerd personeel, verzorgd huisje en park. Voel me welkom.Lees verder

Met partner, Juli 2016
dick haanraadts

09-01-2017 We hebben al jaren hetzelfde huisje. We houden van fietsen en wandelen in de natuur. Daar is deze omgeving uitstekend geschikt voor.
Ook zit je zo in...Lees verder

Nieuw Milligen scoort een 8,2 uit 10, op basis van 70 reviews