Ben je op zoek naar goed beoordeelde accommodatie voor je vakantie in Nieuw Milligen? Hieronder vind je alle accommodaties in Nieuw Milligen.
5,6
9,1

27 jun 2017

Er is nog geen foto beschikbaar Voeg foto's toe
Ben je van plan een bezoek te brengen aan Nieuw Milligen? Bewonder je graag mooie bouwwerken, houd je van shoppen of bezoek je graag een museum? Neem een kijkje en kom snel te weten of Nieuw Milligen aan jouw wensen voldoet. Of je nu op zoek bent naar een geschikte accommodatie of naar een leuk restaurantje: hier vind je meer informatie, beoordelingen en foto's over deze mooie bestemming.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Nieuw Milligen bij :

2 Accommodaties Nederland, Gelderland, Nieuw Milligen

Reviews van accommodaties in Nieuw Milligen

Met partner, Mei 2017
"Een geweldig bosrijk avontuur"over Landal Rabbit Hill*****
anja

15-06-2017 trek goede wandelschoenen aan, want het het bos is geweldig, het park zit vol eekhoorns en konijnen, het is een prachtig stukje nederlandLees verder

Met oudere kinderen, Mei 2017
"Leuk voor een ontspannen weekend of midweek"over Landal Rabbit Hill*****
Frederike

28-05-2017 Bosrijke omgeving mooie locatie om veel van de veluwe te zien.Lees verder

Met partner, Feb. 2017
"We komen hier 2 x per jaar genieten"over Landal Rabbit Hill*****
g te marvelde

19-04-2017 Geïnteresseerd personeel, verzorgd huisje en park. Voel me welkom.Lees verder

Met partner, Juli 2016
dick haanraadts

09-01-2017 We hebben al jaren hetzelfde huisje. We houden van fietsen en wandelen in de natuur. Daar is deze omgeving uitstekend geschikt voor.
Ook zit je zo in...Lees verder

Nieuw Milligen scoort een 8,1 uit 10, op basis van 69 reviews