6,1
9,1
9,3

2° /

18 dec 2017

Er is nog geen foto beschikbaar Voeg foto's toe
Ben je van plan een bezoek te brengen aan Nieuw Milligen? Bewonder je graag mooie bouwwerken, houd je van shoppen of bezoek je graag een museum? Neem een kijkje en kom snel te weten of Nieuw Milligen aan jouw wensen voldoet. Of je nu op zoek bent naar een geschikte accommodatie of naar een leuk restaurantje: hier vind je meer informatie, beoordelingen en foto's over deze mooie bestemming.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Nieuw Milligen bij :

2 Accommodaties Nederland, Gelderland, Nieuw Milligen

Reviews van accommodaties in Nieuw Milligen

Met partner, Nov. 2017
"Zeer goed."over Landal Rabbit Hill*****
Henk Blom uit Leerd...

12-12-2017 In alle opzichten een zeer goed verzorgt park.Goede voorzieningen.Zowel voor verblijf als ontspanning.Kind vriendelijk.Personeel zeer vriendelijk en...Lees verder

Met jonge kinderen, Okt. 2017
"Superleuk, voor herhaling vatbaar!"over Landal Rabbit Hill*****
M.

07-12-2017 Mooi park, ruim van opzet. Goede faciliteiten en veel te doen voor de kinderen. Top week gehad!Lees verder

Met partner, Feb. 2017
"We komen hier 2 x per jaar genieten"over Landal Rabbit Hill*****
g te marvelde

19-04-2017 Geïnteresseerd personeel, verzorgd huisje en park. Voel me welkom.Lees verder

Met partner, Juli 2016
dick haanraadts

09-01-2017 We hebben al jaren hetzelfde huisje. We houden van fietsen en wandelen in de natuur. Daar is deze omgeving uitstekend geschikt voor.
Ook zit je zo in...Lees verder

Nieuw Milligen scoort een 8,2 uit 10, op basis van 71 reviews