5,2
6,5

9 dec 2016

Ooij

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Ooij bij :

5 Accommodaties Nederland, Gelderland, Ooij

Reviews van accommodaties in Ooij

Met partner, Nov. 2016
"Een prima hotel in een mooie rustige omgeving"over Fletcher Hotel-Restaurant De Gelderse Poort***
Marian van Leeuwen

30-11-2016 Prettige bejegening, goed ontbijt. Wij hebben een paar mooie dagen gehad.Lees verder

Met partner, Nov. 2016
"Mooie ruime kamer en keurig schoon"over Fletcher Hotel-Restaurant De Gelderse Poort***
mawil

28-11-2016 We kwamen laat aan (hadden we doorgegeven) en vonden toen de kamer wel koud. Wellicht een idee om de verwarming vast aan te zetten als je weet dat de...Lees verder

Met vrienden, Mei 2016
"Aanrader !"over Oortjeshekken*
Sientje

23-05-2016 Gezellig hotelletje in een prachtige omgeving, en uitzicht op het ooievaarsnest !
Voor een paar dagen wandelen of fietsen in de natuur.
Mooie kamers,...Lees verder

Met jonge kinderen, Apr. 2016
"Enorm genoten!"over Oortjeshekken*
B. Van D.

29-04-2016 Samen met mijn zoontje enkele musea in de buurt bezocht en overnacht in de Oortjeshekken. We zaten in kamer 14 oftewel de tuinkamer. Prachtig...Lees verder

Benieuwd naar wat er te beleven is in Ooij? Lees hier of deze bestemming echt een aanrader is voor jou. Bekijk de beoordelingen van vakantiegangers die hier al eerder waren. De foto's helpen je om een indruk te krijgen van deze bestemming. Het is bovendien mogelijk een vraag te stellen aan andere vakantiegangers. Ben je zelf in Ooij geweest? Laat dan hier je beoordeling na.
Ooij scoort een 7,7 uit 10, op basis van 106 reviews