9,3
9,1

28 jun 2017

Vaassen
Benieuwd naar wat er te beleven is in Vaassen? Lees hier of deze bestemming echt een aanrader is voor jou. Bekijk de beoordelingen van vakantiegangers die hier al eerder waren. De foto's helpen je om een indruk te krijgen van deze bestemming. Het is bovendien mogelijk een vraag te stellen aan andere vakantiegangers. Ben je zelf in Vaassen geweest? Laat dan hier je beoordeling na.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vaassen bij :

8 Accommodaties Nederland, Gelderland, Vaassen

Heel kind vriendelijkLees verder

Met partner, Mei 2017
"Rust met hoofdletters!"over De Bosrand*****
Anja & Jeroen

20-05-2017 Wat je op het park ervaart is een oase van rust, als je vertier zoekt ga je erop uit!
Ontvangst was erg gastvrij, mensen nemen hier alle tijd.
Auto,s...Lees verder

Met partner, Mei 2017
Priscilla

18-05-2017 Wij hadden een 2 persoonsappartementje en dit was boven alle verwachtingen!
Appartement was super schoon (nog nooit meegemaakt)! Modern ingericht en...Lees verder

Met oudere kinderen, Apr. 2017
"Geweldige camping"over De Helfterkamp**
Peter

29-04-2017 Geweldige camping we hebben hier een aantal dagen gestaan. Je merkt aan alles dat er goed over nagedacht is. Wij stonden op plek 93 mooi vooraan.Lees verder

Met oudere kinderen, Okt. 2015
"Echt genieten !"over Mollenvlied
Lucie

28-10-2015 Wat hebben wij genoten van de gastvrijheid, de prachtige B&B, de overweldigend mooie natuur en de vrijheid. In één woord geweldig !Lees verder

Vaassen scoort een 8,4 uit 10, op basis van 60 reviews