9,3
9,1

-7° /

5 dec 2016

Vaassen
Benieuwd naar wat er te beleven is in Vaassen? Lees hier of deze bestemming echt een aanrader is voor jou. Bekijk de beoordelingen van vakantiegangers die hier al eerder waren. De foto's helpen je om een indruk te krijgen van deze bestemming. Het is bovendien mogelijk een vraag te stellen aan andere vakantiegangers. Ben je zelf in Vaassen geweest? Laat dan hier je beoordeling na.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vaassen bij :

8 Accommodaties Nederland, Gelderland, Vaassen

Reviews van accommodaties in Vaassen

Met jonge kinderen, Nov. 2016
"Een warm bad in alle opzichten."over De Bosrand*****
Jacqueline Davelaar

30-11-2016 Alle dingen zijn tiptop in orde, en zeker gezien vanuit de kleinschaligheid van dit park. De kinder speel faciliteiten zijn onder gedimensioneerd,...Lees verder

Met een groep, Nov. 2016
"Prima locatie"over De Bosrand*****
Lorelei

27-11-2016 We waren hier met een groep, we hadden drie huisjes. De huisjes waren schoon en compleet. We hebben niet heel veel van het park gezien, aangezien we...Lees verder

Met partner, Aug. 2016
Jos en Margaret van...

20-11-2016 Prachtige omgeving. Mooie fiets en wandelroutes. Fijne camping medewerkers. Kortom de perfecte camping.Lees verder

Met partner, Sept. 2016
Hans van den Bogaar...

01-11-2016 Als je van fietsen of wandelen houd is dit de perfecte campingLees verder

Met oudere kinderen, Okt. 2015
"Echt genieten !"over Mollenvlied
Lucie

28-10-2015 Wat hebben wij genoten van de gastvrijheid, de prachtige B&B, de overweldigend mooie natuur en de vrijheid. In één woord geweldig !Lees verder

Vaassen scoort een 8,3 uit 10, op basis van 57 reviews