23 aug 2017

Wageningen

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Wageningen bij :

13 Accommodaties Nederland, Gelderland, Wageningen

Reviews van accommodaties in Wageningen

Met partner, Juni 2017
"Prachtig gelegen"over Fletcher Hotel-Restaurant De Wageningsche Berg****
Ria Op den Kamp

12-08-2017 Ligt centraal. Mooi uitzicht vanuit de kamer. Mooi terras. Modern. Goed verzorgd.Lees verder

Met partner, Aug. 2017
"Heerlijk, schoon en mooi hotel: aanrader"over Fletcher Hotel-Restaurant De Wageningsche Berg****
Marjanne

09-08-2017 We werden vriendelijk onthaald bij de receptie en waren iets te vroeg gearriveerd. De kamer was al schoon en kregen alvast de sleutels.

De kamers...Lees verder

Met oudere kinderen, 2017
"Leukste camping"over TopParken - Recreatiepark De Wielerbaan****
Daan

29-07-2017 Perfecte camping
Goede service
Klant vriendelijk
Alleen het kantine personeel is een chagrijnige bedoelingLees verder

Met jonge kinderen, Mei 2017
"Geweldig!"over TopParken - Recreatiepark De Wielerbaan****
Chalet GEM

30-05-2017 Wij ( oma met twee kleinkindertjes) hadden Chalet GEM gehuurd op Top Park de Wielerbaan in Wageningen, via Google te vinden.
Door de gastvrouw Els...Lees verder

Met partner, Mei 2017
"Onterecht!"over Hof van Wageningen***
Albert Brokken

29-05-2017 jammer ,zoveel negatief over zowel het hotel als de Poolse en andere bewoners uit vooral het Verre Oosten.We hebben het prima naar ons zin gehad en...Lees verder

Benieuwd naar wat er te beleven is in Wageningen? Lees hier of deze bestemming echt een aanrader is voor jou. Bekijk de beoordelingen van vakantiegangers die hier al eerder waren. De foto's helpen je om een indruk te krijgen van deze bestemming. Het is bovendien mogelijk een vraag te stellen aan andere vakantiegangers. Ben je zelf in Wageningen geweest? Laat dan hier je beoordeling na.
Wageningen scoort een 8,2 uit 10, op basis van 102 reviews