21 okt 2017

Noordlaren
Benieuwd naar wat er te beleven is in Noordlaren? Lees hier of deze bestemming echt een aanrader is voor jou. Bekijk de beoordelingen van vakantiegangers die hier al eerder waren. De foto's helpen je om een indruk te krijgen van deze bestemming. Het is bovendien mogelijk een vraag te stellen aan andere vakantiegangers. Ben je zelf in Noordlaren geweest? Laat dan hier je beoordeling na.

4 Accommodaties Nederland, Groningen, Noordlaren

Reviews van accommodaties in Noordlaren

Met partner, Juli 2017
Hein en Ingrid

31-07-2017 Hartelijke ontvangst, centrifuge kwam ons, vakantiefietsters, ook heel goed van pas.Lees verder

Met partner, Juni 2017
"Perfect"over Noordlaren
Janneke

29-07-2017 Rustige camping, eenvoudig maar keurig schoon sanitair. Locatie vlakbij natuurgebied Zuidlaardermeer. Veel fiets en wandelmogelijkheden.Lees verder

Met jonge kinderen, Juli 2015
"Prachtige trouwlocatie!"over De Blankehoeve**
Rene

08-07-2015 Afgelopen vrijdag hebben wij onze bruiloft bij de Blankehoeve gehad. Met onze gasten geluncht en in de avond een BBQ.
Het was echt geweldig!...Lees verder

Met partner, Juni 2015
"Aanrader"over De Blankehoeve**
Hans van der Arend

01-07-2015 Heerlijke plek. Gelegen aan het 'Pieterpad' . Prettige ontvangst en een echte 'herberg' . Vriendelijke mensen en een heerlijk diner. Ontbijt, warme...Lees verder

Noordlaren scoort een 8,5 uit 10, op basis van 2 reviews