1° /

5 dec 2020

Arcen
Ben je van plan een bezoek te brengen aan Arcen? Bewonder je graag mooie bouwwerken, houd je van shoppen of bezoek je graag een museum? Neem een kijkje en kom snel te weten of Arcen aan jouw wensen voldoet. Of je nu op zoek bent naar een geschikte accommodatie of naar een leuk restaurantje: hier vind je meer informatie, beoordelingen en foto's over deze mooie bestemming.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Arcen bij :

20 Accommodaties Nederland, Limburg, Arcen

Reviews van accommodaties in Arcen

Met jonge kinderen, Nov. 2020
"Aanrader, huisje 334 met nieuwe inrichting!"over Roompot Residence Klein Vink*****
M. van Meer

27-11-2020 Blij verrast waren we toen we voor de derde keer huisje 334 gehuurd hadden. Het was helemaal opnieuw ingericht. De stoelen en bank veel comfortabeler...Lees verder

Met oudere kinderen, Nov. 2020
"Prima verblijf gehad"over Roompot Resort Arcen*****
Jolanda Jansen

26-11-2020 Voor de vierde keer hier een zwembad villa gehuurd. Qua accommodatie geen klagen, wel wat achterstelling onderhoud. Beneden de muren van het zwembad...Lees verder

Met partner, Nov. 2020
"Nuttig, fijn personeel, maar wat gedateerd"over Fletcher Hotel-Restaurant Rooland****
Jettuin

23-11-2020 Gemakkelijk bereikbaar, mooie geografische ligging. Kamer was voorzien van alles wat nodig is, maar wat gedateerd.Lees verder

Met partner, Nov. 2020
"Geweldig mede door dit mede door het mooie weer"over Roompot Residence Klein Vink*****
JOHANNA WELBOREN

19-11-2020 aankomst op 9-11 en tel daarbij op 20 graden in de zon. de aankomst was voor ons al super maar dit hou ik even voor mezelf. de bungalow was prima en...Lees verder

"Heel prettig"over Fletcher Hotel-Restaurant Rooland****
D.W.Dijkshoorn

18-11-2020 Prima hotel kamers zijn wel aan een opknapbeurt beurt toe.Lees verder

Arcen scoort een 8,4 uit 10, op basis van 1025 reviews