Beoordelingen Vakantiepark Hogenboom Resort Arcen *****

Hogenboom Resort Arcen*****
Beoordelingen Vakantiepark Hogenboom Resort Arcen*****
Dorperheideweg 12, 5944 NK, Arcen
Accommodatie site

De beste prijzen en last minutes voor Vakantiepark Hogenboom Resort Arcen***** bij:

8 beoordelingen over Hogenboom Resort Arcen*****

6,9
6,9
6,6
6,4
Taal:
Gezelschap:

Nu al voor de tweede maal vuile chalet!vertalen

Van Herck vrijdag 27 december 2013
Eetgelegenheden

2x hebben we nu bij Hogenboom geboekt en telkens is de accommodatie vuil.We huren telkens een chalet of bungalow omdat ons hondje er bij is.Telkens komen we terecht in een onderkomen waar de pluchen rond onze oren vliegen en er het nodige zand op de vloer ligt.De verwarming was ook niet toe reikend en het was 10 buiten,wat als het vriest.We hadden resort Arcen geboekt omdat daar draadloos internet aanwezig was,dat viel de 2de dag ook al uit,het personeel zorgde er voor dat de gasten de dag later weer internet hadden.We dienden trouwens een klacht in omdat ik overal bereikbaar moet zijn,ik kreeg een mailtje van de klachtendienst dat er een kabel doorgebroken was!Wat een leugen,want dan zou heel het park zonder internet zitten,ook de receptie.Voor mij hoeft Hogenboom niet meer,geef mij maar park van andere keten, daar is de boel tenminste proper. En is het ook lekker warm tijdens de winter! De Hogenboom parken zijn wel een echte afknapper,voor ons dus niet meer.

Gereisd in december 2013

muf en vochtig buitenverblijf 6 personenvertalen

Van Steenwinckel zondag 17 november 2013
Onderkomens

Via de regionale tv wonnen we een midweek in een 'buitenverblijf' 6 personen bij Hoogenboom Arcen. Het chalet is klein (wij waren met 3 volwassenen en 1 kind), er is weinig bergruimte en de houten muren verspreiden elk geluid door de ganse chalet. De inrichting is wel ok. Onze chalet was echter zeer muf en vochtig (schimmels?) We zijn op het einde dan ook allemaal ziek naar huis vertrokken (luchtwegeninfectie). Het park zelf was wel ok en de gratis wifi werkte ook perfect. De gasverwarming is wel gevaarlijk met kleine kinderen in huis dus daar hebben we een tafel moeten voorzetten maar onze kleine meid heeft zich dan toch verbrand aan de uitlaat buiten (die ook onbeschermd is). Ik zou de buitenverblijven dan ook niet aanraden, zeker niet in het voor- of naseizoen en ook zeker niet met 6 personen.

Gereisd met jonge kinderen in november 2013

mooi parkvertalen

wendy vrijdag 15 februari 2013
Eetgelegenheden

Vakantiepark is ten eerste heel groot en best mooi.
Huisjes zijn mooi alleen hadden wij in begin helaas een huisje zonder verwarming dus hebben ze die zelfde avond nog geregeld dat we een ander huisje kregen die echt luxe was.
Personeel is SUPER vriendelijk huisjes zijn mooi en goed ingericht.
Eten in restaurant is voortreffelijk echt de moeite waard om op het park te eten.

Gereisd met partner in februari 2013

Voor de zoveelste maal terug in orde!vertalen

hilde dinsdag 31 juli 2012
Eetgelegenheden

Zijn terug geweest met sinksenweekend en hebben daar met ganse gezin en kleinkind terug prachtig weekend gehad. Wij zien al uit naar volgend verblijf eind oktober begin november!!

Gereisd met partner in mei 2012

voor de 2é maal was het in ordevertalen

Blomme Luc zondag 23 augustus 2009
Eetgelegenheden

mooi gelegen park,zeer mooi weer en rustig vertoeven,de kinderen waren zeer tevreden,vriendelijk personeel,ook in cafetaria was de dienstverlening en de prijzen goed.Enig nadeel,de hulpverlening sleepte iets te lang aan om een wespennest te verwijderen waardoor we geteisterd werden, 2 dagen konden we niet rustig genieten van ons terras want ze vlogen ons rond de oren en moesten wij bij dit warme weer ramen en deuren gesloten houden,nadat ik me eens heel boos maakte werd dit dan binnen het uur opgelost,spijtig dat dit op deze manier moest gebeuren want voor de rest was het er zeer aangenaam verblijven

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

prijs/kwaliteit goedvertalen

peter vrijdag 31 oktober 2008
Eetgelegenheden

zaten in een 6 persoons-villa met sauna-zonnebank, de bungalow was in orde , maar de schoonmaak kon beter , vuile borden en pannen in de kas, micro was even binnen toch smerig, toch hebben we genoten van dit park, klein zwembad maar in orde, schitterende prijzen in de bar, koffie en frisdrank € 1,25. Winkel op het park was goed, geen woekerprijzen. Hadden een last-minute voor een prachtige prijs, maar nu was er weinig volk op het park, denk in de zomer toch wat te kleinschalig ( bar en zwembad te klein ).

Toch een lleuke vakantie gehad

Gereisd Familie in oktober 2008

voor herhaling vatbaar !!!vertalen

niet van toepassing vrijdag 1 augustus 2008
Eetgelegenheden

Prachtig vakantie gahad van 18-07-2008 tot 25-07-2008. Hadden woodgalow gehuurd. deze was klein, maar gezellig en proper. Microgolfoven miste we wel. Voor de rest een echte aanrader, zeker met kinderen. goed animatieteam en heel veel te doen voor kids. De musicals waren heel goed voorbereid en prachtig om te zien. Ook de eet-en drinkgelegenheden waren prijs/kwaliteit heel goed. Wij gaan volgend jaar zeker terug. Aanrader !!!

Gereisd Familie in juli 2008

Christiaens zondag 25 mei 2008
Eetgelegenheden

heel netjes,klein zwembad en supermarkt!
supermarkt was enkel open tussen 9.00 en 11.00 ,
dit is wat kort !!
weinig te doen !!! (25-03-2008--28-03-2008)
mooie villa

Gereisd Familie in maart 2008

Vakantiepark Hogenboom Resort Arcen scoort een 8,0 uit 10, op basis van 597 beoordelingen

In welk land rij jij het liefst auto?