6,4
7,1

16 aug 2017

Montfort
Benieuwd naar wat er te beleven is in Montfort? Lees hier of deze bestemming echt een aanrader is voor jou. Bekijk de beoordelingen van vakantiegangers die hier al eerder waren. De foto's helpen je om een indruk te krijgen van deze bestemming. Het is bovendien mogelijk een vraag te stellen aan andere vakantiegangers. Ben je zelf in Montfort geweest? Laat dan hier je beoordeling na.

6 Accommodaties Nederland, Limburg, Montfort

Reviews van accommodaties in Montfort

Met partner, 2017
"Prima camping"over Reigershorst***
Geert hauman

10-08-2017 Boscamping reigershorst..geweldig voor de kids en prima vertoeven voor de ouders.
De camping is gewoon open en ook nooit gesloten geweest dit alles...Lees verder

Met partner, Juli 2017
"Meer dan fantastisch"over Patio De Vaert
Fred

19-07-2017 Huppelend liepen we via het Pieterpad naar Patio De Vaert . En.. huppelend de dag later vertrokken we.
Zo fijn waren we in de watten gelegd.
Zo...Lees verder

Met vrienden, Juli 2017
Nicolette

12-07-2017 Boek het diner en vraag om de meeneemlunch de volgende dag.Lees verder

Met partner, Juni 2017
"Wat hebben wij genoten!!@"over Biej de Vogel
Jose

18-06-2017 Heerlijke rust en wat éen super ontvangst van de gastvrouw carla, wij hebben t sup er naar onze zin gehad😚Lees verder

Met partner, Mei 2017
"Heerlijk weekend gehad"over Biej de Vogel