6,4
7,1

28 jun 2017

Montfort
Benieuwd naar wat er te beleven is in Montfort? Lees hier of deze bestemming echt een aanrader is voor jou. Bekijk de beoordelingen van vakantiegangers die hier al eerder waren. De foto's helpen je om een indruk te krijgen van deze bestemming. Het is bovendien mogelijk een vraag te stellen aan andere vakantiegangers. Ben je zelf in Montfort geweest? Laat dan hier je beoordeling na.

6 Accommodaties Nederland, Limburg, Montfort

Reviews van accommodaties in Montfort

Met vrienden, Juni 2017
"Fantastische Bed & Breakfast"over Patio De Vaert
Gerwina

25-06-2017 Wat hebben we hier 2 dagen genoten van luxe en verwennerij. Grote klasse.
Twee heren die weten waar ze het over hebben, de luxe, de hygiëne, de...Lees verder

Met partner, Juni 2017
"Wat hebben wij genoten!!@"over Biej de Vogel
Jose

18-06-2017 Heerlijke rust en wat éen super ontvangst van de gastvrouw carla, wij hebben t sup er naar onze zin gehad😚Lees verder

Alleenreizend, Juni 2017
Peter van der Brugg...

11-06-2017 Zeer prettige omgeving en zeer aangenaam verblijf. Gen negative opmerkingen.Lees verder

Met partner, Mei 2017
"Heerlijk weekend gehad"over Biej de Vogel
krieen

31-05-2017 Fijne rustige camping met grote plaatsen.Lees verder

Met partner, Juli 2016
"Uitermate plezierig"over Reigershorst (gesloten)***
J. H. van Lindenber...

01-08-2016 In prachtig natuurgebied gelegen kampeerterrein voor stacaravans met apart veld voor toercampeerders. prima sanitair, keurig schoon. Ruime plekken met...Lees verder

Montfort scoort een 7,9 uit 10, op basis van 30 reviews