6,3
9,2

-5° /

21 jan 2017

Noorbeek

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Noorbeek bij :

19 Accommodaties Nederland, Limburg, Noorbeek

Reviews van accommodaties in Noorbeek

Met partner, Dec. 2016
"Vriendelijke ontvangst en bejegening, goed ontbijt"over Fletcher Hotel-Restaurant Bon Repos***
T.v.Cranenbroek

29-12-2016 Enigszins gedateerd doch net hotel met vriendelijk personeel en goed uitgebreid verzorgd ontbijt. Jammer dat de bar wat (te) vroeg sloot.Lees verder

Met vrienden, Dec. 2016
"Wij hebben kerst gevierd in Zuid-Limburg"over Fletcher Hotel-Restaurant Bon Repos***
Jan, Gerrie en Heid...

29-12-2016 Het is een leuk klein familiehotel, goede sfeer prettige en behulpzame bediening en een uitstekende keuken. Wij hebben er ontzettend genoten.Lees verder

Met vrienden, Okt. 2016
Cobie en Wil van d...

19-11-2016 Yvonne is geweldige gastvrouw het 6 persoonshuisje is van alle gemakken voorzien en smaakvol ingericht.Lees verder

Met partner, Nov. 2016
"Ook in het najaar prachtig"over Hoeve de Witte Olifant
paul

13-11-2016 Wij waren hier voor de eerste keer in het najaar, Normaal gaan we in het voorjaar. naar de witte olifant. Het najaar is er ook prachtig met alle mooie...Lees verder

Met vrienden, Nov. 2016
Vera Jacobs

08-11-2016 Het huisje ligt ideaal :Als je van wandelen houdt is dit een aanrader, maar ook diverse steden liggen in de buurt en mocht je niet zelf willen koken:...Lees verder

Benieuwd naar wat er te beleven is in Noorbeek? Lees hier of deze bestemming echt een aanrader is voor jou. Bekijk de beoordelingen van vakantiegangers die hier al eerder waren. De foto's helpen je om een indruk te krijgen van deze bestemming. Het is bovendien mogelijk een vraag te stellen aan andere vakantiegangers. Ben je zelf in Noorbeek geweest? Laat dan hier je beoordeling na.
Noorbeek scoort een 8,1 uit 10, op basis van 171 reviews