7,3

24 nov 2017

Panningen
Ben je van plan een bezoek te brengen aan Panningen? Bewonder je graag mooie bouwwerken, houd je van shoppen of bezoek je graag een museum? Neem een kijkje en kom snel te weten of Panningen aan jouw wensen voldoet. Of je nu op zoek bent naar een geschikte accommodatie of naar een leuk restaurantje: hier vind je meer informatie, beoordelingen en foto's over deze mooie bestemming.

1 Accommodatie Nederland, Limburg, Panningen

Reviews van accommodaties in Panningen

Met jonge kinderen, Okt. 2017
"Perfect voor herhaling vatbaar"over Beringerzand****
R hollanders

26-10-2017 Wij zijn met herfst een wekend daar geweest met onze kleinkinderen die vonden het geweldig en wij dan natuurlijk ook .Lees verder

Met partner, Aug. 2017
Anoniem

16-08-2017 De camping is perfect voor kinderen. Alles is erop gericht zodat de ouders ook echt vakantie kunnen houden. Animatie is de hele dag in touw om van...Lees verder

Panningen scoort een 7,8 uit 10, op basis van 34 reviews