19 okt 2018

Roermond

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Roermond bij :

15 Accommodaties Nederland, Limburg, Roermond

Reviews van accommodaties in Roermond

Met partner, Sept. 2018
"Gastvrij en luxe doet je voelen als een vorst"over Van der Valk Theaterhotel De Oranjerie****
Pleun

03-10-2018 Een zeer vriendelijke ontvangst en gratis upgrade naar de allermooiste suite 12 hoog. Top!Lees verder

"Fantastisch"over Fletcher Landhotel Bosrijk****
Marleen

02-09-2018 We waren hier een weekendje met een actie, hebben gebruik gemaakt van ontbijt en diner.
We werden erg vriendelijk ontvangen, mooi hotel maar ja wel...Lees verder

"Geweldig"over Van der Valk Theaterhotel De Oranjerie****
Ruud

30-08-2018 Wat een super mooi hotel..kamer was schoon en van alles voorzien..in onze suite stond ook een barkoelkast..
Ontbijt was ruim voldoende en goed..als we...Lees verder

Raisa Pierre

27-08-2018 Wat een fantastisch mooi en erg schoon hotel. Ik raad het echt iedereen aan. Ik heb me meer dan een gast gevoeld ik voelde me echt een "prinses".Lees verder

Met partner, Juli 2018
"Unieke ervaring in een uniek hotel"over Kasteeltje Hattem (Bijzondere overnachting)****
rogmans

16-08-2018 Prima sfeer, zeer klantgericht, mooie ruime kamers, lekkere keuken en supervriendelijk personeelLees verder

Benieuwd naar wat er te beleven is in Roermond? Lees hier of deze bestemming echt een aanrader is voor jou. Bekijk de beoordelingen van vakantiegangers die hier al eerder waren. De foto's helpen je om een indruk te krijgen van deze bestemming. Het is bovendien mogelijk een vraag te stellen aan andere vakantiegangers. Ben je zelf in Roermond geweest? Laat dan hier je beoordeling na.
Roermond scoort een 8,3 uit 10, op basis van 468 reviews