Aankomstdatum
Vertrekdatum
Vanaf € 40
Het laagste tarief in de afgelopen 48 uur gevonden.
Wij doorzoeken Booking.com voor de beste prijs.
EuroParcs Landgoed Hommelheide****
Beoordelingen Vakantiepark EuroParcs Landgoed Hommelheide****
Hommelweg 2, 6114 RT, Susteren
Accommodatie site

Vakantiepark EuroParcs Landgoed Hommelheide scoort een 7,6 uit 10, op basis van 364 beoordelingen

3 beoordelingen over EuroParcs Landgoed Hommelheide****

6,7
7,3
Eetgelegenheden
met een groep, Mrt. 2014
"Een leuk park"vertalen
de Koning
Onderkomens

10-03-2014 Het is een mooi park,netjes.We hadden een huis aan het meer,leuk uitzicht.Personeel was vriendelijk. Wij hebben geen gebruik gemaakt van het restaurant, jammer dat de frituur niet altijd open is zoals aangegeven.Cafeetje gezellig en vriendelijk. De prijzen zijn in verhouding ook in het winkeltje. zowel het huis,park als zwembad waren netjes en schoon. Tijdens de nacht rijd er beveiliging rond op het park.

met jonge kinderen, Aug. 2012
"Leuk midweekje gehad"vertalen
pascale435
Eetgelegenheden

02-09-2012 het is een mooie kamping en heel kindvriendelijk er was animatie genoeg te doen, we hadden ook het geluk mooi weer te hebben dus we hebben alles optimaal kunnen benutten, alleen de accomodatie mocht iets beter heeft eens een grondige schoonmaak beurt nodig denk ik, er waren veel plinten van de muur het papier hong los en er zaten gaten in de muur en tv, de matras zakte heel hard door maar de keuken was dan weer tiptop om in te werken en met dit mooie weer waren we toch niet veel binnen te vinden , de omgeving is heel rustig om te fietsen tussen velden en bossen in susteren zelf niet veel te zien maar in echt wel mooie winkels

met jonge kinderen, Sept. 2009
"Zeer terug komen waard!!"vertalen
Vakakantieganger
Onderkomens

14-09-2009 Genoten van een week Hommelheide. De chalet waarin wij zaten was ruim en mooi van binnen. Er was schoongemaakt, maar onder de bedden en banken is niet gekeken. Buiten was er genoeg te doen voor de de Kids. Maar ook hier was de onderhoudstoestand middelmatig. Kinderbad was niet schoon. Dreef plastic zakjes, takjes etc. in. Lagen ook stenen in. Zelfde met de speeltuin. Na het kanokamp lagen er condooms, niet gebruikt, bij de midgetgolf. Strand van de zwemvijver was ook vies, afval, wier, zwanenpoep. Hele vijver straalde dit uit. Als je over de houten vlonder liep bij restaurant dan zag het er niet uit. Maar bij het strand was het water helder. Iets meer aandacht en dan straalt het gewoon weer wat beter uit. Zwembad binnen was prachtig. Temperatuur goed. Lekker gezwommen. Alleen was het vermaak voor kinderen weinig. Een klein glijbaantje of iets dergelijks. Maar zelf speeltjes meegenomen dus ze waren lekker bezig.
Personeel aardig en behulpzaam. Komen nog wel terug.

Het meest vriendelijk zijn de inwoners van: