Beoordelingen Vakantiepark EuroParcs Landgoed Hommelheide ****

EuroParcs Landgoed Hommelheide****
Beoordelingen Vakantiepark EuroParcs Landgoed Hommelheide****
Hommelweg 2, 6114 RT, Susteren
Accommodatie site

De beste prijzen en last minutes voor Vakantiepark EuroParcs Landgoed Hommelheide**** bij:

4 beoordelingen over EuroParcs Landgoed Hommelheide****

Taal:
Gezelschap:

mooi parkvertalen

Boogaerts Jef dinsdag 26 augustus 2014
Eetgelegenheden

mooi uitzicht op de vijver, mooie fietspaden in de omgeving

Gereisd Met een groep in augustus 2014

een leuk parkvertalen

de Koning maandag 10 maart 2014
Onderkomens

Het is een mooi park,netjes.We hadden een huis aan het meer,leuk uitzicht.Personeel was vriendelijk. Wij hebben geen gebruik gemaakt van het restaurant, jammer dat de frituur niet altijd open is zoals aangegeven.Cafeetje gezellig en vriendelijk. De prijzen zijn in verhouding ook in het winkeltje. zowel het huis,park als zwembad waren netjes en schoon. Tijdens de nacht rijd er beveiliging rond op het park.

Gereisd Met een groep in maart 2014

leuk midweekje gehadvertalen

pascale435 zondag 2 september 2012
Eetgelegenheden

het is een mooie kamping en heel kindvriendelijk er was animatie genoeg te doen, we hadden ook het geluk mooi weer te hebben dus we hebben alles optimaal kunnen benutten, alleen de accomodatie mocht iets beter heeft eens een grondige schoonmaak beurt nodig denk ik, er waren veel plinten van de muur het papier hong los en er zaten gaten in de muur en tv, de matras zakte heel hard door maar de keuken was dan weer tiptop om in te werken en met dit mooie weer waren we toch niet veel binnen te vinden , de omgeving is heel rustig om te fietsen tussen velden en bossen in susteren zelf niet veel te zien maar in echt wel mooie winkels

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

Zeer terug komen waard!!vertalen

Vakakantieganger maandag 14 september 2009
Onderkomens

Genoten van een week Hommelheide. De chalet waarin wij zaten was ruim en mooi van binnen. Er was schoongemaakt, maar onder de bedden en banken is niet gekeken. Buiten was er genoeg te doen voor de de Kids. Maar ook hier was de onderhoudstoestand middelmatig. Kinderbad was niet schoon. Dreef plastic zakjes, takjes etc. in. Lagen ook stenen in. Zelfde met de speeltuin. Na het kanokamp lagen er condooms, niet gebruikt, bij de midgetgolf. Strand van de zwemvijver was ook vies, afval, wier, zwanenpoep. Hele vijver straalde dit uit. Als je over de houten vlonder liep bij restaurant dan zag het er niet uit. Maar bij het strand was het water helder. Iets meer aandacht en dan straalt het gewoon weer wat beter uit. Zwembad binnen was prachtig. Temperatuur goed. Lekker gezwommen. Alleen was het vermaak voor kinderen weinig. Een klein glijbaantje of iets dergelijks. Maar zelf speeltjes meegenomen dus ze waren lekker bezig.
Personeel aardig en behulpzaam. Komen nog wel terug.

Gereisd Met jonge kinderen in Sept. 2009

Vakantiepark EuroParcs Landgoed Hommelheide scoort een 7,7 uit 10, op basis van 430 beoordelingen

In welk land rij jij het liefst auto?