6,9

25 mrt 2017

Vaals
Benieuwd naar wat er te beleven is in Vaals? Lees hier of deze bestemming echt een aanrader is voor jou. Bekijk de beoordelingen van vakantiegangers die hier al eerder waren. De foto's helpen je om een indruk te krijgen van deze bestemming. Het is bovendien mogelijk een vraag te stellen aan andere vakantiegangers. Ben je zelf in Vaals geweest? Laat dan hier je beoordeling na.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vaals bij :

7 Accommodaties Nederland, Limburg, Vaals

Reviews van accommodaties in Vaals

Met jonge kinderen, Mrt. 2017
"Fantastisch park"over Landal Hoog Vaals*****
Jaco

19-03-2017 We hebben het een week goed getroffen in de astma/copd bungalow, mede doordat we goed weer hadden en veel naar buiten konden gaan.
Bungalow was goed...Lees verder

Met jonge kinderen, Feb. 2017
"Heerlijke plek!! Top grand café!"over Landal Hoog Vaals*****
Kelly van den Elzen

04-03-2017 Al vaker geweest, maar wat blijft het een heerlijke plek!! De omgeving is prachtig en het park is prachtig aangelegd!! De mooie nieuwe houten...Lees verder

Met partner, Jan. 2017
"Gezellig familiebezoek in Limburg en dineren"over Bilderberg Kasteel Vaalsbroek****
John

24-02-2017 Het weer was minder, maar een dag uitstekend en de omgeving is prachtigLees verder

Met partner, Sept. 2015
"Cadeau van een stervende buurvrouw....."over Bilderberg Kasteel Vaalsbroek****
Deddy Frieszo

24-02-2017 Wij vonden de lokatie sprookjesachtig en bijzonder.
Het diner was echt genieten.

De sauna vonden we wat aan de kleine kant.Lees verder

Met partner, Feb. 2017
"Stijlvol hotel"over Van Der Valk Kasteel Bloemendal****
Jet

05-02-2017 Een weekend gelogeerd in dit mooie historische pand met parkachtige tuin.
Stijlvol gedecoreerde comfortkamer met prima badkamer. Ontbijt verzorgd maar...Lees verder

Vaals scoort een 7,8 uit 10, op basis van 308 reviews