Beoordelingen Vakantiepark Landal Hoog Vaals *****

13 beoordelingen over Landal Hoog Vaals*****

9,5
Taal:
Gezelschap:

vakantie om naar terug te verlangenvertalen

Meus-Jaeken maandag 23 juni 2014
Onderkomens

Deze plek is ons uitermate goed bevallen. We lagen helemaal aan de rand van het park. Heerlijk rustig. Iedereen van het personeel is heel behulpzaam tot de techniekers toe. Kamers zijn proper, bedden liggen heerlijk zacht (jammer als je van een harde matras houdt) en de jacuzzi wordt elke morgen gecontroleerd. We hadden een bungalow voor 4 personen en de ruimte was perfect groot genoeg voor ons gedrieën.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2014

Prima bungalowpark in een prachtige omgevingvertalen

guy maegh maandag 11 november 2013
Eetgelegenheden

Type bungalow: 6V. Prima onderhouden met schitterend open uitzicht aan de achterzijde. Gelegen in een prachtige omgeving aan het drielandenpunt. Goede zwemaccomodatie met 1 groot zwembad met glijbaan, en 3 kleinere, waarvan ééntje speciaal voor de allerkleinsten. 1 bubbelbad en 1 kleine gratis sauna. Zeer vriendelijk personeel. Er zijn een drietal eetgelegenheden aanwezig. Het familiebuffet was uitgebreid, netjes verzorgd en lekker.
Verder zijn er 2 squasbanen, verschillende tennisbanen, 8-hole golfparcours, minigolf, voetbalveldje, bowlingbanen, biljarts,... aanwezig.
Prijs/kwaliteit: 9/10.

Gereisd Met jonge kinderen in november 2013

mooi vakantieparkvertalen

Kristof zondag 16 juni 2013
Eetgelegenheden

Het park is goed onderhouden. Het park is autovrij maar dat weet je als je boekt.

Wij zaten in een 6V, nummer 115 , dit zijn huisjes met vrij zicht. Het enigste nadeel van deze reeks is dat u altijd een redelijke klim moet doen naar de parking en het hoofdgebouw.

Het zwembad is ook voor de allerkleinsten toegankelijk. In het grotere zwembad zijn zwembandjes verplicht voor de kindjes.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2013

De beste prijzen en last minutes voor Vakantiepark Landal Hoog Vaals***** bij:

Prachtig gelegen zeer net parkvertalen

mayona dinsdag 23 april 2013
Eetgelegenheden

Een weekje geweest in de paasvakantie, zeer goed meegevallen. Hele mooie nette huisjes, proper park en vooral : prachtig gelegen met veel mogelijkheid tot uitstapjes. Ruim en proper zwembad, kleine binnenspeeltuin. Leuke fish spa in de welness. Nogal prijzig voor eten en drinken maar voor de rest niets aan te merken. Wij gaan terug om de streek nog verder te verkennen.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2013

hoog vaals blijft onze favorietvertalen

peeke donderdag 12 april 2012
Eetgelegenheden

Weer een midweek hoog vaals achter de rug, bungalow met jacuzzi.
Het is voor de zesde keer dat we daar naar toe gingen, bungalow was proper, alleen waren onze bedden deze keer niet opgemaakt ( hadden het comfortpakket de luxe ) het bubbelbad ging ook weer niet en er waren problemen met de tv, hebben dit ook gemeld, maar we hebben tot op heden nog altijd geen reacties opgekregen en dat vinden we toch wel spijtig en hadden dit eigenlijk van landal niet verwacht, toch blijft dit park voor ons één van de beste, maar hebben toch het gevoel dat de service met de jaren een beetje achteruit gaat.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2012

voor herhaling vatbaarvertalen

dirksan woensdag 12 januari 2011
Eetgelegenheden

prachtig gelegen park - ruime huisjes met gratis internet - klein maar leuk zwemcomplex dat tevens super proper is

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2011

meer dan in ordevertalen

Gina en Michel maandag 14 december 2009
Eetgelegenheden

we hebben er een reuze weekend gespendeerd.
De bungalow was proper en net (uitgezonderd stukjes glas die nog op het tapijt lagen), voor de rest was er niets aan te merken.
we hadden geboekt met Libelle, en kregen een gratis upgrade. Heel mooie ligging, alles dichtbij. Heel vriendelijke bediening en behulpzaamheid door iedereen.
Kerstmarkt in Aachen heel moo,i maar veeeeel te druk.
Volgend jaar keren we zeker terug met vrienden.

Gereisd Met partner in december 2009

weerom een prachtige herftstvakantievertalen

peter vrijdag 6 november 2009
Eetgelegenheden

juist terug van Hoog Vaals, vierde keer en weerom prachtig, luxe huisje met jacuzzi, zonnebank en wirlpool. Het blijft één van onze beste parken.

Zelfs het eten op dit park is een aanrader, prijs/kwaliteit in orde.

Alleen blijft het zwembad het minpunt : te klein, bepaalde uren gesloten ( wegens zwemlessen privé ), maar er komt beterschap, er komt een nieuw zwembad bij.

Dus we zijn er naar uit voor een vijfde maal

Gereisd Met oudere kinderen in november 2009

FIJNE MIDWEEK IN HOOGVAALSvertalen

Fam.Veldeman dinsdag 1 september 2009
Eetgelegenheden

We zijn in augustus een midweek in Hoogvaals geweest. Dit is enorm goed meegevallen .Het parc is prachtig gelegen en heeft vanaf het terras van de bungalow mooie vergezichten.Men boekt wel best een vrij staande bungalow. Animatie is er alleen voor kinderen tot 12 jaar.Vriendelijk personeel en zeer behulpzaam.Binnenzwembad is wel basic, jacuzzie was dicht en de bruisbanken waren te koud.Buitenzwembad was nog open en dat was een leuke extra met het goede weer.In de omgeving ook veel te bezoeken zoals Vaals , Aken Valkenburg,Drie landenpunt de Voerstreek en noch vele andere.We komen zeker nog eens terug.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2009

petersprengers@skyn... vrijdag 4 april 2008
Eetgelegenheden

schitterend park, luxe bungolow met jacuzzi - wirlpool en zonnebank, gewoon een aanrader dit park

Gereisd Familie in april 2008

Vakantiepark Landal Hoog Vaals scoort een 8,4 uit 10, op basis van 822 beoordelingen

In welk land rij jij het liefst auto?