Beoordelingen Vakantiepark Landal Hoog Vaals*****

_
Landal Hoog Vaals*****
Beoordelingen Vakantiepark Landal Hoog Vaals*****
Randweg 21, 6291 DC, Vaals

Vakantiepark Landal Hoog Vaals scoort een 8,4 uit 10, op basis van 794 beoordelingen

13 beoordelingen over Landal Hoog Vaals*****

9,5
met oudere kinderen, Juni 2014
"Vakantie om naar terug te verlangen"vertalen
Meus-Jaeken
Onderkomens

23-06-2014 Deze plek is ons uitermate goed bevallen. We lagen helemaal aan de rand van het park. Heerlijk rustig. Iedereen van het personeel is heel behulpzaam tot de techniekers toe. Kamers zijn proper, bedden liggen heerlijk zacht (jammer als je van een harde matras houdt) en de jacuzzi wordt elke morgen gecontroleerd. We hadden een bungalow voor 4 personen en de ruimte was perfect groot genoeg voor ons gedrieën.

met jonge kinderen, Nov. 2013
"Prima bungalowpark in een prachtige omgeving"vertalen
guy maegh
Eetgelegenheden

11-11-2013 Type bungalow: 6V. Prima onderhouden met schitterend open uitzicht aan de achterzijde. Gelegen in een prachtige omgeving aan het drielandenpunt. Goede zwemaccomodatie met 1 groot zwembad met glijbaan, en 3 kleinere, waarvan ééntje speciaal voor de allerkleinsten. 1 bubbelbad en 1 kleine gratis sauna. Zeer vriendelijk personeel. Er zijn een drietal eetgelegenheden aanwezig. Het familiebuffet was uitgebreid, netjes verzorgd en lekker.
Verder zijn er 2 squasbanen, verschillende tennisbanen, 8-hole golfparcours, minigolf, voetbalveldje, bowlingbanen, biljarts,... aanwezig.
Prijs/kwaliteit: 9/10.

met jonge kinderen, Juni 2013
"Mooi vakantiepark"vertalen
Kristof
Eetgelegenheden

16-06-2013 Het park is goed onderhouden. Het park is autovrij maar dat weet je als je boekt.

Wij zaten in een 6V, nummer 115 , dit zijn huisjes met vrij zicht. Het enigste nadeel van deze reeks is dat u altijd een redelijke klim moet doen naar de parking en het hoofdgebouw.

Het zwembad is ook voor de allerkleinsten toegankelijk. In het grotere zwembad zijn zwembandjes verplicht voor de kindjes.

met oudere kinderen, Apr. 2013
"Prachtig gelegen zeer net park"vertalen
mayona
Eetgelegenheden

23-04-2013 Een weekje geweest in de paasvakantie, zeer goed meegevallen. Hele mooie nette huisjes, proper park en vooral : prachtig gelegen met veel mogelijkheid tot uitstapjes. Ruim en proper zwembad, kleine binnenspeeltuin. Leuke fish spa in de welness. Nogal prijzig voor eten en drinken maar voor de rest niets aan te merken. Wij gaan terug om de streek nog verder te verkennen.

met oudere kinderen, Apr. 2012
"Hoog vaals blijft onze favoriet"vertalen
peeke
Eetgelegenheden

12-04-2012 Weer een midweek hoog vaals achter de rug, bungalow met jacuzzi.
Het is voor de zesde keer dat we daar naar toe gingen, bungalow was proper, alleen waren onze bedden deze keer niet opgemaakt ( hadden het comfortpakket de luxe ) het bubbelbad ging ook weer niet en er waren problemen met de tv, hebben dit ook gemeld, maar we hebben tot op heden nog altijd geen reacties opgekregen en dat vinden we toch wel spijtig en hadden dit eigenlijk van landal niet verwacht, toch blijft dit park voor ons één van de beste, maar hebben toch het gevoel dat de service met de jaren een beetje achteruit gaat.

met oudere kinderen, Jan. 2011
"Voor herhaling vatbaar"vertalen
dirksan
Eetgelegenheden

12-01-2011 prachtig gelegen park - ruime huisjes met gratis internet - klein maar leuk zwemcomplex dat tevens super proper is

met partner, Dec. 2009
"Meer dan in orde"vertalen
Gina en Michel
Eetgelegenheden

14-12-2009 we hebben er een reuze weekend gespendeerd.
De bungalow was proper en net (uitgezonderd stukjes glas die nog op het tapijt lagen), voor de rest was er niets aan te merken.
we hadden geboekt met Libelle, en kregen een gratis upgrade. Heel mooie ligging, alles dichtbij. Heel vriendelijke bediening en behulpzaamheid door iedereen.
Kerstmarkt in Aachen heel moo,i maar veeeeel te druk.
Volgend jaar keren we zeker terug met vrienden.

met oudere kinderen, Nov. 2009
"Weerom een prachtige herftstvakantie"vertalen
peter
Eetgelegenheden

06-11-2009 juist terug van Hoog Vaals, vierde keer en weerom prachtig, luxe huisje met jacuzzi, zonnebank en wirlpool. Het blijft één van onze beste parken.

Zelfs het eten op dit park is een aanrader, prijs/kwaliteit in orde.

Alleen blijft het zwembad het minpunt : te klein, bepaalde uren gesloten ( wegens zwemlessen privé ), maar er komt beterschap, er komt een nieuw zwembad bij.

Dus we zijn er naar uit voor een vijfde maal

met oudere kinderen, Aug. 2009
"FIJNE MIDWEEK IN HOOGVAALS"vertalen
Fam.Veldeman
Eetgelegenheden

01-09-2009 We zijn in augustus een midweek in Hoogvaals geweest. Dit is enorm goed meegevallen .Het parc is prachtig gelegen en heeft vanaf het terras van de bungalow mooie vergezichten.Men boekt wel best een vrij staande bungalow. Animatie is er alleen voor kinderen tot 12 jaar.Vriendelijk personeel en zeer behulpzaam.Binnenzwembad is wel basic, jacuzzie was dicht en de bruisbanken waren te koud.Buitenzwembad was nog open en dat was een leuke extra met het goede weer.In de omgeving ook veel te bezoeken zoals Vaals , Aken Valkenburg,Drie landenpunt de Voerstreek en noch vele andere.We komen zeker nog eens terug.

Familie, Apr. 2008
petersprengers@skyn...
Eetgelegenheden

04-04-2008 schitterend park, luxe bungolow met jacuzzi - wirlpool en zonnebank, gewoon een aanrader dit park

Hoeveel glazen alcohol drink je gemiddeld per dag op vakantie?