0° /

21 jan 2018

Weert

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Weert bij :

11 Accommodaties Nederland, Limburg, Weert

Reviews van accommodaties in Weert

Met vrienden, Jan. 2018
"Geweldig"over Roompot Weerterbergen***
trudy Kokje

12-01-2018 Alles is oke We hadden een huisje met fantastisch uitzicht op een soort bos.Lees verder

Met een groep, Jan. 2018
"Prima verblijf, maar verbeteringen nodig!"over Roompot Weerterbergen***
Ellen

08-01-2018 Wij zaten in een grote villa. Deze was schoon. Villa was prima, maar ontzettend gehorig. Faciliteiten zijn leuk, vooral voor kinderen.

Het restaurant...Lees verder

Met partner, Sept. 2017
"Fantastisch"over Natuurkampeerterrein Wega*****
Jeanet spies

14-09-2017 Wij waren voor het eerst in een trekkershut wat een leuke ervaring alles zat erin.
En de eigenaar en z'n vrouw wat een aardige mensen echt top ik kom...Lees verder

Met partner, Juli 2017
"Een vd fraaiste campings uit het groene boekje!"over Natuurkampeerterrein Wega*****
J. Gunterman (TaTa)

13-09-2017 Wat een mooi en groen terrein met grote plaatsen met schaduw, zon of beide. Vriendelijke eigenaren/beheerders die niet autoritair te werk gaan,...Lees verder

Met partner, Sept. 2017
"Onmiddelijk een gevoel van thuis komen"over Gastenhuis Zusters Birgittinessen***
Hugo

02-09-2017 ik zou niet weten wat er nog beter kan en heel aparte belevenisLees verder

Benieuwd naar wat er te beleven is in Weert? Lees hier of deze bestemming echt een aanrader is voor jou. Bekijk de beoordelingen van vakantiegangers die hier al eerder waren. De foto's helpen je om een indruk te krijgen van deze bestemming. Het is bovendien mogelijk een vraag te stellen aan andere vakantiegangers. Ben je zelf in Weert geweest? Laat dan hier je beoordeling na.
Weert scoort een 8,2 uit 10, op basis van 465 reviews