22 sep 2019

Weert
Benieuwd naar wat er te beleven is in Weert? Lees hier of deze bestemming echt een aanrader is voor jou. Bekijk de beoordelingen van vakantiegangers die hier al eerder waren. De foto's helpen je om een indruk te krijgen van deze bestemming. Het is bovendien mogelijk een vraag te stellen aan andere vakantiegangers. Ben je zelf in Weert geweest? Laat dan hier je beoordeling na.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Weert bij :

11 Accommodaties Nederland, Limburg, Weert

Reviews van accommodaties in Weert

Met partner, Sept. 2019
"Zorgeloos verblijf"over Roompot Weerterbergen***
JOZEF geukens

13-09-2019 mooi park in en prachtige natuur
en niet ver voor uitstapjes en shoppen
en zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel proficiat (ze hebben ons verder...Lees verder

Met jonge kinderen, Sept. 2019
"Fantastische we gaan snel weer"over Roompot Weerterbergen***
Soefjen

13-09-2019 Het is een fantastische park .kindvriendelijk,mooie ligging,schoon.mooie ruime accomodatie kort om een park om naar toe te gaan met kleine en grote...Lees verder

Met partner, Sept. 2019
"Voor herhaling vatbaar"over Fletcher Hotel-Restaurant Weert (vh. Golden Tulip)****
Guy Halsberghe

12-09-2019 alles viel mee al moest ik vaststellen dat vakantie veilers minder bedeeld zijn dan de anderen .
Voor de rest was alles ok.Lees verder

Met partner, Aug. 2019
"Mooie kamer. Vriendelijk personeel"over Fletcher Hotel-Restaurant Weert (vh. Golden Tulip)****
Marco van vugt

02-09-2019 Mooie ruime kamer en goed ontbijt. We hebben genotenLees verder

Met jonge kinderen, Aug. 2019
"Leuk!"over Natuurkampeerterrein Wega*****
erik

23-08-2019 Mooie ruime plaatsen, veel groen en vogels. Broodjes bakken op het kampvuur en stokken zoeken in het bos. Kortom prima vakantieplek!Lees verder

Weert scoort een 8,3 uit 10, op basis van 476 reviews