23 apr 2018

Deurne

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Deurne bij :

10 Accommodaties Nederland, Noord Brabant, Deurne

Reviews van accommodaties in Deurne

Met partner, Apr. 2018
"Rustig gelegen,een goed verblijf,herhaling nodig!!"over Fletcher Kloosterhotel Willibrordhaeghe
A van Beers

19-04-2018 Opmerking, bij verhuur fietsen wel overeenkomst tekenen,
maar geen vrijwaring bij vertrek.
goed bedoeld hoor.Lees verder

Met partner, Apr. 2018
"Ik heb genoten van t mooie hotel en zijn ligging."over Fletcher Kloosterhotel Willibrordhaeghe
Irene Noordeman

19-04-2018 De aankomstdag was ontvangst keurig ook onze kamer. We kregen zelfs een gratis upgrade. Dag 2 en 3 was de schoonmaak van de kamers matig. 2...Lees verder

Met partner, Mrt. 2018
"Heerlijke korte vakantie."over Brasserie Plein Vijf****
Fam. van der Sluis

06-03-2018 Vriendelijk personeel, persoonlijke ontvangst. Prettige sfeer. Uitstekende keuken.Lees verder

Met partner, Feb. 2018
"Gezellig hotel met brasserie"over Brasserie Plein Vijf****
peter

04-02-2018 Midden in het centrum gelegen hotel, dus dicht bij de winkels en uitgaansgelegenheden. Schone kamer met mini koelkast. Wat kleingiheidjes: we misten...Lees verder

Met vrienden, Mei 2017
Mat en Marjo Frunt

13-09-2017 Zeer ruime plaatsen op een rustig gelegen camping.
Het sanitair was perfect.
Prettige ontvangst met een kopje koffie door zeer vriendelijke eigenaren.Lees verder

Ben je van plan een bezoek te brengen aan Deurne? Bewonder je graag mooie bouwwerken, houd je van shoppen of bezoek je graag een museum? Neem een kijkje en kom snel te weten of Deurne aan jouw wensen voldoet. Of je nu op zoek bent naar een geschikte accommodatie of naar een leuk restaurantje: hier vind je meer informatie, beoordelingen en foto's over deze mooie bestemming.
Deurne scoort een 8,3 uit 10, op basis van 67 reviews