6,9

21 aug 2017

Dongen

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Dongen bij :

6 Accommodaties Nederland, Noord Brabant, Dongen

Reviews van accommodaties in Dongen

Met partner, Juli 2017
"Na 40 jaar kamperen is dit mijn mooiste camping."over Minicamping de Groenstraat*****
Nico Smit

11-08-2017 Goed: prachtige en zeer ruime plekken met een prima verzorgde grasmat,
blinkend schoon sanitair dat enkele malen per dag wordt schoongemaakt,
overal...Lees verder

Met vrienden, Juli 2017
"Geweldig"over Minicamping de Groenstraat*****
Maria en Frits

10-08-2017 Wij hebben 2 mooie weken op de camping gehad. Het is een rustige, schone camping met grote plaatsen voor de caravan. Een aanrader!!Lees verder

Met partner, Juni 2017
"Geweldige ervaring!"over Suite-Buitenverwachting*****
Orlando Brugman

22-06-2017 Suite Buitenverwachting is echt fantastisch! We hebben genoten van de rust, het heetlijke ontbijt,zwembad en sauna. Wij komen zeker weer terug!Lees verder

Met een groep, Mei 2017
"Zeer goed"over 't Volderke*****
Aad van de vakantie...

28-05-2017 Mooie accommodatie met zeer ruime kamers. Elke kamer voorzien van ruime douche. Gezellig terras aan de zonzijde. Gezellige en zeer behulpzame...Lees verder

Met een groep, Mei 2017
Familie Salemans

21-05-2017 Enige minpuntje: de badkamer zou geschikt zijn voor een invalide in rolstoel, maar de wasbak was te hoog en de spiegel ook, zodat de persoon in de...Lees verder

Ben je nieuwsgierig naar Dongen? Als je wilt weten wat andere vakantiegangers ervan vonden, kun je op deze pagina hun beoordeling lezen. Bekijk de foto's en proef van de sfeer. De plattegrond helpt je om de exacte locatie van een accommodatie of leuke bezienswaardigheid te vinden. Misschien ben je er zelf al eens geweest en wil je jouw ervaring delen met andere vakantiegangers. Ook daarvoor ben je hier op de juiste plaats!
Dongen scoort een 8,0 uit 10, op basis van 71 reviews