7,3
7,3

-3° /

19 feb 2018

Helmond

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Helmond bij :

6 Accommodaties Nederland, Noord Brabant, Helmond

Reviews van accommodaties in Helmond

Met partner, Feb. 2018
"Weinig sfeer"over City Resort Helmond (vh. Hampshire - Fitland Helmond)
Brigitte

18-02-2018 Het hotel is ruim en mooi van opzet. Onze kamer (310) was net zoals getoond op de website, modern ingericht. De douchecabine was helaas niet schoon en...Lees verder

Zakelijk, Jan. 2018
"Top hotel"over Golden Tulip West-Ende & Villa Rubenshof****
Nicky

26-01-2018 Zeer mooi en goed hotel. Kamers zijn zeer mooi en schoon. Personeel is top helpen je waar ze kunnen. Geen op of aanmerkingen.Lees verder

Met een groep, Dec. 2017
"Heel gezellige 2 de kerstdag met familie"over City Resort Helmond (vh. Hampshire - Fitland Helmond)
Frans en Ine

28-12-2017 Bediening was heel goed. Kerstbuffet was heel erg goed verzorgd. Jammer dat er geen ijs was bij het dessert voor de kinderen.Lees verder

Met oudere kinderen, Okt. 2017
"Super hotel met n prima ligging"over Golden Tulip West-Ende & Villa Rubenshof****
Blom

17-11-2017 We hebben hier in een maand in een longstay appartement gezeten met ons gezin ivm vertrek buitenland. Het is ons prima bevallen. Super Schoon...Lees verder

Benieuwd naar wat er te beleven is in Helmond? Lees hier of deze bestemming echt een aanrader is voor jou. Bekijk de beoordelingen van vakantiegangers die hier al eerder waren. De foto's helpen je om een indruk te krijgen van deze bestemming. Het is bovendien mogelijk een vraag te stellen aan andere vakantiegangers. Ben je zelf in Helmond geweest? Laat dan hier je beoordeling na.
Helmond scoort een 7,5 uit 10, op basis van 57 reviews