6,6
4,0
2,0

2° /

18 dec 2017

Er is nog geen foto beschikbaar Voeg foto's toe
6,6
Benieuwd naar wat er te beleven is in Netersel? Lees hier of deze bestemming echt een aanrader is voor jou. Bekijk de beoordelingen van vakantiegangers die hier al eerder waren. De foto's helpen je om een indruk te krijgen van deze bestemming. Het is bovendien mogelijk een vraag te stellen aan andere vakantiegangers. Ben je zelf in Netersel geweest? Laat dan hier je beoordeling na.

3 Accommodaties Nederland, Noord Brabant, Netersel

Reviews van accommodaties in Netersel

Met partner, Aug. 2017
"Mooie camping en rustig"over Minicamping De Tureluur
RAISY

25-08-2017 Zeer rustige camping plaatsen groot genoeg en geen caravan of tent in je uitzichtLees verder

Met partner, 2017
"Zeldzaam en perfect"over Minicamping De Tureluur
Simon Frank

30-07-2017 Boerderijcamping. Beter kan het haast niet.Lees verder

Met jonge kinderen, Aug. 2015
"Heerlijke gezinscamping"over De Couwenberg***
Dennis

14-09-2015 We hebben echt een topvakantie gehad, er werd veel georganiseerd voor de kinderen en de omgeving is ook schitterend. Het terrein is word goed...Lees verder

Anders, 2015
"Aardige camping"over De Couwenberg***
Wijnand

08-08-2015 We staan toch al weer enige tijd op camping de Couwenberg en het bevalt mij prima.
Ik vind dat er toch wel een paar verbeterpuntjes zin.
Het...Lees verder

Netersel scoort een 6,6 uit 10, op basis van 3 reviews