9,4

18 aug 2019

Oisterwijk
Ben je van plan een bezoek te brengen aan Oisterwijk? Bewonder je graag mooie bouwwerken, houd je van shoppen of bezoek je graag een museum? Neem een kijkje en kom snel te weten of Oisterwijk aan jouw wensen voldoet. Of je nu op zoek bent naar een geschikte accommodatie of naar een leuk restaurantje: hier vind je meer informatie, beoordelingen en foto's over deze mooie bestemming.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Oisterwijk bij :

23 Accommodaties Nederland, Noord Brabant, Oisterwijk

Reviews van accommodaties in Oisterwijk

Met vrienden, Sept. 2018
"Superformitastidabel !!!"over Stille Wilde***
marc de meyst

17-08-2019 We maken met een fietsclubje regelmatig uitstapjes, waaronder al een paar keer vanuit Stille Wilde, dat hiervoor schitterend gelegen is.
Het verblijf...Lees verder

Met vrienden, Juli 2018
"Fantastisch"over Stille Wilde***
Frieda Jans

17-08-2019 Hotel Stille Wilde is schitterend gelegen in het groen en toch kun je met een mooie wandeling te maken, het stadje Oisterwijk bereiken. Het onthaal is...Lees verder

Met partner, Aug. 2019
"Het was leuk."over Fletcher Hotel-Restaurant Boschoord***
Evert van den Broek

16-08-2019 Wij vonden de kamer aan de kleine kant. Alles heeft een flinke opfrisbeurt nodig. Het eten was prima. De koffie en het ontbijt ook prima.
Het...Lees verder

Met partner, Aug. 2019
"Voor herhaling vatbaar."over Fletcher Hotel-Restaurant Boschoord***
Johan

16-08-2019 Prima hotel op een mooie locatie.
Aardig personeel en goed ontbijt.Lees verder

Met jonge kinderen, Aug. 2019
"Ontzettend genoten"over Boerencamping de Gerrithoeve
Bram

13-08-2019 Wij hebben een week voor ons verblijf nog kunnen reserveren. We waren al erg enthousiast na het lezen van de recensies hier.
Wij zijn met 2...Lees verder

Oisterwijk scoort een 8,9 uit 10, op basis van 534 reviews