6,4

24 apr 2018

Overloon
Ben je van plan een bezoek te brengen aan Overloon? Bewonder je graag mooie bouwwerken, houd je van shoppen of bezoek je graag een museum? Neem een kijkje en kom snel te weten of Overloon aan jouw wensen voldoet. Of je nu op zoek bent naar een geschikte accommodatie of naar een leuk restaurantje: hier vind je meer informatie, beoordelingen en foto's over deze mooie bestemming.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Overloon bij :

14 Accommodaties Nederland, Noord Brabant, Overloon

Reviews van accommodaties in Overloon

Met een groep, Feb. 2018
Ella

14-04-2018 Mooie nieuwe schone villa's, gezellig café/ restaurant met een knusse bowlingbaan. Prachtige locatie aan het bos !Lees verder

Met partner, Mrt. 2018
Jannie

20-03-2018 We waren zeer verrast toen we het huisje 214 binnen kwamen het huisje was gerenoveerd! Nieuwe meubels en de schoonmaak was Top!
Wat we minder vonden...Lees verder

Met een groep, Feb. 2018
"Geweldige familielocatie"over Groepsvakantiehuis Hazenbroek
Verstappen

11-03-2018 We komen hier al vele jaren en zijn erg blij met de laatste nieuwe aanpassingen. Een geweldige toevoeging. Aan alles is te zien dat er met veel zorg...Lees verder

Met een groep, Dec. 2017
"Geweldige groeps accommodatie!"over Groepsvakantiehuis Hazenbroek
Martijn

29-12-2017 Sfeervol, erg netjes, veel voorzieningen en vriendelijke eigenaar.Lees verder

Met partner, Okt. 2017
van Velzen

06-11-2017 Bij aankomst is het echt helemaal super. Kaarsjes staan aan en verlichten je pad, het huis is netjes en klaar om je in te ontspannen. Er is meer dan...Lees verder

Overloon scoort een 8,0 uit 10, op basis van 104 reviews