0° /

25 feb 2017

Veghel
Benieuwd naar wat er te beleven is in Veghel? Lees hier of deze bestemming echt een aanrader is voor jou. Bekijk de beoordelingen van vakantiegangers die hier al eerder waren. De foto's helpen je om een indruk te krijgen van deze bestemming. Het is bovendien mogelijk een vraag te stellen aan andere vakantiegangers. Ben je zelf in Veghel geweest? Laat dan hier je beoordeling na.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Veghel bij :

4 Accommodaties Nederland, Noord Brabant, Veghel

Reviews van accommodaties in Veghel

Anders, Dec. 2016
"Kindvriendelijk en gastvrij."over Ons Boerderijke****
Ani Elfring

28-12-2016 Met veel genoegen kerst gevierd in deze grote, prettge en kindvriendelijke accomodatie. Tien minuten na aankomst voelden we ons al relaxed hier. Paar...Lees verder

Met jonge kinderen, Okt. 2016
"Zeer gastvrij en dichtbij de natuur"over Ons Boerderijke****
marcelle breukel

01-11-2016 Een prachtig huis met alles erop en eraan.
zeer geschikt voor rolstoelen.
Dichtbij bos.Lees verder

Met partner, Aug. 2016
"Prachtig"over Hampshire - Fitland Veghel****
Adels

15-08-2016 Heerlijk bed. Eten in restaurant was prima. Om nog eens over te doen.Lees verder

Met partner, Nov. 2015
"Leuk hotel, bus en winkels op loopafstand"over Hampshire - Fitland Veghel****