Beoordelingen Camping De Mosterdpot **

21 oktober 2014

De Mosterdpot**
Beoordelingen Camping De Mosterdpot**
Stadshaven 1, 4285 AZ, Woudrichem
Er zijn helaas nog geen Belgische beoordelingen van bestemming De Mosterdpot** gegeven. Je kunt wel een beoordeling over bestemming De Mosterdpot** achterlaten.

Heb je deze accommodatie bezocht?

39 beoordelingen over De Mosterdpot**

Gezelschap:

lekker weekjevertalen

jan zaterdag 8 september 2012
Staat van het sanitair

Wij hebben een heerlijk weekje gehad bij Agnes en Jan.
Je kunt vanaf de camping heerlijk fietsen en wandelen.
Lekker vanaf het strandje met een biertje de voorbijgaande boten bekijken.
Woudrichem is een heel charmant dorpje....
Eenvoudig sanitair, maar voldoende.

Ga zo door Agnes en Jan.......

Gereisd met partner in Sept. 2012

gezellige campingvertalen

hoefakker zaterdag 25 augustus 2012
Staat van het sanitair

Het was erg warm maar we hadden een prachtige schaduwplek en we konden heerlijk afkoelen in de merwede, waar leuke zandstrandjes bij zijn, prima plek voor allerlei excursies zoals gorinchem en slot Louvezijn, pondveer is vlakbij. wij komen zeker terug. Agnes en Jan complimenten voor de gastvrijheid, groeten jan en truus hoefakker.

Gereisd met partner in augustus 2012

Super gastvrij en vriendelijk!vertalen

Petra Boonstra maandag 13 augustus 2012
Staat van het sanitair

Camping De Mosterdpot is niet de meeste luxe camping maar wel de meest gastvriendelijke!! We waren er maar een aantal dagen maar toch vroegen de beheerders ons mee te eten bij een bbq en mochten we bij de beheerder in de caravan de hockey finale zien! Geweldig toch!!
De omgeving is super! Zelf zijn we met de pond naar Gorichem gegaan, dat is erg goed bevallen. We komen graag volgend jaar nog een keertje.

Gereisd met vrienden in augustus 2012

leuke gezellige camping/verenigingvertalen

Jennifer maandag 13 augustus 2012
Staat van het sanitair

Het is een hele leuke camping waar iedereen voor je klaar staat. 1 van de weinigen kampeerverenigingen van nederland. Het sanitair kan wat mooir, maar als je hoort dat het door vrijwilligers wordt gedaan en dat ze niet werken voor de gatsen tijdens het hoog seizoen en het niet op tijd hebben afgekregen krijg je er begrip voor. Het werd elkedag 3 keer schoon gemaakt, dat is tocht belangrijker.
De kinderen hebben het super gehad, zeker met de bingo het 50 jarige bestaans feest met poffers, paard rijden, smincken en dansen.
Zeker de moeite waard om vaker heen te gaan.
De omgeving, zeker als je uit een grote stad komt is heel mooi en voor vissers is het een paradijs.
zal maar zeggen tot volgend jaar

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Hele leuke camping.vertalen

Lau vrijdag 31 augustus 2012
Staat van het sanitair

Wij zijn nu voor het tweede jaar geweest en we hebben er weer van genoten.
Ook de hond vond het geweldig elke dag zwemmen in de Merwede, ook erg leuk om gezellig aan de strandjes daar te zitten altijd genoeg scheepvaart om van te genieten.
Erg vriendelijke mensen, complimenten voor Agnes en Jan, ook toen het erg druk was bleven ze lachen.
Volgend jaar zijn we er weer!!!!!!!!!
Groetjes Lau en Maja Bos

Gereisd met partner in juli 2012

leuke vakantie voor weinig geldvertalen

a van dijk zondag 29 juli 2012
Staat van het sanitair

Ik ben met mijn man kind en hond op deze camping geweest en wij hebben een prima vakantie gehad . De vaste mensen van de kampeervereninging zijn vriendelijk en behulpzaam, zo ook de beheerders heerlijk was het dat ook de honden gewoon mee naar het strand kunnen .
Oke het toiletgebouw is niet nieuw maar ziet er verder keurig uit .
Mijn dochter heeft zich prima vermaakt er worden eenvoudige dingen door de vrijwillegers georganiseerd,zoals pannekoeken versieren of kinderbingo .
Mijn man kon er heerlijk vissen en we hebben ook in de omgeving gefietst.
Mijn dochter vond ook het pontje naar gorinchem of loevestein prachtig.
Kortom wij hebben een prima vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Schitterende Omgevingvertalen

Anja van Els maandag 6 augustus 2012
Staat van het sanitair

Wij hebben een heerlijk weekje gehad op Camping De Mosterdpot , Ze doen er hun best om het je naar de zin te maken en kom je met vragen dan zoeken ze samen met je naar een oplossing . Al moet er voor gebeld worden dan gebeurd dit ook meteen . Wij hadden onze waterpompje in de caravan kapot en na een half uurtje werd er ons een tijdelijk pompje aan geboden zodat we toch stromend water hadden in de Caravan. Dit hebben we nog nooit zo mee gemaakt . Ga zo door

Lekker rustigvertalen

Marco Steinmeijer zondag 2 september 2012
Staat van het sanitair

Een rustige camping die prachtig is gelegen in een mooi gebied.
De beheerders Agnes en Jan zijn mensen met het hart op de goede plaats, klantvriendelijk en gezellig. Het sanitair wordt verbeterd en opgeknapt. Wordt een aantal keren per dag goed schoongemaakt. Het is een camping waar honden worden toegestaan.
Voor de kinderen is er een speelweide en een aantal speeltoestellen.
Op nog geen 700 meter lig je al aan een lekker strandje, aan de Merwede.
Al met al een prettig verblijf gehad.

Gereisd met partner in juli 2012

Uitstekend uitgangspunt voor mooie fietstochtenvertalen

cansu zaterdag 28 juli 2012
Staat van het sanitair

De camping ligt ideaal direct naast de oude haven en de vesting. De camping biedt grote plaatsen aan en de meesten zijn voorzien van een door tegels verharde stelplaats. De activiteiten worden door vrijwilligers georganiseerd en iedere dag zijn er activiteiten voor de kinderen. De beheerders waren zeer hulpvaardig. Het sanitair is ondergebracht in een oude schuur maar geheel gerenoveerd. Over het algeheel een voldoende. Het recreatie gebouw is eenvoudig maar biedt wel alle noodzakelijke voorzieningen, bar, cafetaria, spellen etc. Wie een 5 sterren camping verwacht is aan het verkeerde adres, maar als je tevreden bent met een eenvoudige en gezellige camping in een rustieke omgeving ga dan gewoon zelf eens een weekje op deze camping staan. Wij hebben ons uitstekend vermaakt.

giga 2 wekenvertalen

tolman dinsdag 7 augustus 2012
Staat van het sanitair

wij hadden voor 2 weken geboekt bij veiling het is echt een heel gezellige camping van oude jongens krentenbrood wij zijn ook getuige geweest van het 50 jarige bestaan iedereen gratis poffertjes springkussen echt een geweldige dag die iedereen op de camping zeer waardeerde gezien de meer dan 200 man in de avond waar jaap en mieke er een ware happening van gemaakt hebben nogmaals bedankt mijn caravan heb ik in de zeer gekope stalling van de camping laten staan zodat we heeeeeeeeeeeel gauw weer terug kunnen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Camping De Mosterdpot scoort een 8,1 uit 10, op basis van 39 beoordelingen

In welk land rij jij het liefst auto?