Stranden

30 apr 2017

Egmond aan Zee/Egmond aan den Hoef

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Egmond aan Zee/Egmond aan den Hoef bij :

157 Accommodaties Nederland, Noord-Holland, Egmond aan Zee/Egmond aan den Hoef

Reviews van accommodaties in Egmond aan Zee/Egmond aan den Hoef

"Genieten"over Strandhotel Golfzang****
A.Sangen

29-04-2017 Prachtige locatie. Mooie standaard kamers. Behulpzaam en vriendelijk personeel. Prima restaurant Eenvoudig ontbijt. Prachtige liggingLees verder

"Mooi stekkie,aan de boulevard."over Strandhotel Golfzang****
H.Berghorst

27-04-2017 Prachtig hotel mooie kamers,vriendelijk personeelLees verder

Met vrienden, Mrt. 2017
"Fantastisch"over Zelden Pas***
Anneke

24-04-2017 Mijn zus en ik komen al jaren naar Zelden Pas. Wij zijn zeer tevreden over de gastvrijheid van Esther Snijders. We hebben verschillende appartementen...Lees verder

Met partner, Apr. 2017
"Perfekte plek voor vakantie met goede akkomodatie!"over Roompot Kustpark Egmond aan Zee***
frits van gool

18-04-2017 iets te weinig parkeerplekken, wel een goede ligging tov het dorpLees verder

Met partner, Feb. 2017
"Verblijf is er altijd goed"over Zuiderduin****
Anne ter Brugge

14-04-2017 Goed afspreken welke kamer dat is voor mij erg belangrijk omdat ik de zee wil zien. Dit in verband met mijn invaliditeit. Ik kan niet meer bij het...Lees verder

Ben je nieuwsgierig naar Egmond aan Zee/Egmond aan den Hoef? Als je wilt weten wat andere vakantiegangers ervan vonden, kun je op deze pagina hun beoordeling lezen. Bekijk de foto's en proef van de sfeer. De plattegrond helpt je om de exacte locatie van een accommodatie of leuke bezienswaardigheid te vinden. Misschien ben je er zelf al eens geweest en wil je jouw ervaring delen met andere vakantiegangers. Ook daarvoor ben je hier op de juiste plaats!
Egmond aan Zee/Egmond aan den Hoef scoort een 8,5 uit 10, op basis van 847 reviews