6,4
9,5
9,6

27 sep 2017

Grootschermer
Ben je van plan een bezoek te brengen aan Grootschermer? Bewonder je graag mooie bouwwerken, houd je van shoppen of bezoek je graag een museum? Neem een kijkje en kom snel te weten of Grootschermer aan jouw wensen voldoet. Of je nu op zoek bent naar een geschikte accommodatie of naar een leuk restaurantje: hier vind je meer informatie, beoordelingen en foto's over deze mooie bestemming.

7 Accommodaties Nederland, Noord-Holland, Grootschermer

Reviews van accommodaties in Grootschermer

Met jonge kinderen, Aug. 2017
"Buitengewoon"over Boerderij de Fryhof
B. Haagsma

31-08-2017 Zoover vraagt wat ik wel en niet goed vond. Ik heb lang na moeten denken over wat ik niet goed vond. Maar kon niets bedenken.
Wat ik wel goed vond?...Lees verder

Met een groep, Aug. 2017
Mariska

17-08-2017 We waren hier met vrienden en jonge kinderen. Er was ruimte voor iedereen. Voor de kinderen waren er fietsjes en een skelter. Het huis, interieur en...Lees verder

Grootschermer scoort een 8,9 uit 10, op basis van 8 reviews