6,9
6,1

27 mrt 2017

Er is nog geen foto beschikbaar Voeg foto's toe
6,9
Benieuwd naar wat er te beleven is in Halfweg? Lees hier of deze bestemming echt een aanrader is voor jou. Bekijk de beoordelingen van vakantiegangers die hier al eerder waren. De foto's helpen je om een indruk te krijgen van deze bestemming. Het is bovendien mogelijk een vraag te stellen aan andere vakantiegangers. Ben je zelf in Halfweg geweest? Laat dan hier je beoordeling na.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Halfweg bij :

2 Accommodaties Nederland, Noord-Holland, Halfweg

Reviews van accommodaties in Halfweg

Met vrienden, Jan. 2017
"Fantastisch park!"over DroomPark Spaarnwoude***
BW

09-02-2017 Het park is zeer chique en luxe. Met onze vriendengroep hebben wij in dit park een fantastisch verblijf gehad! Zeker aan te bevelen bij vrienden!Lees verder

Met vrienden, Juli 2016
Pieter

10-08-2016 L-chalet voor 6 personen voldeed uitstekend aan onze verwachtingen. Het park is Nieuw en ruin opgezet. En er vinden geen bouwwerkzaamheden plaatst....Lees verder

Halfweg scoort een 6,9 uit 10, op basis van 15 reviews