7,1

26 mrt 2017

Heiloo
Benieuwd naar wat er te beleven is in Heiloo? Lees hier of deze bestemming echt een aanrader is voor jou. Bekijk de beoordelingen van vakantiegangers die hier al eerder waren. De foto's helpen je om een indruk te krijgen van deze bestemming. Het is bovendien mogelijk een vraag te stellen aan andere vakantiegangers. Ben je zelf in Heiloo geweest? Laat dan hier je beoordeling na.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Heiloo bij :

23 Accommodaties Nederland, Noord-Holland, Heiloo

Reviews van accommodaties in Heiloo

Met partner, Mrt. 2017
"Voordelig, maar dat is ook wel zichtbaar"over Fletcher Hotel-Restaurant Heiloo****
Seelt

16-03-2017 Hotel gedateerd met wat achterstallig onderhoud, maar gezien de prijs acceptabel. Draadloos internet in onze kamer nauwlijks te ontvangen. Prima...Lees verder

Met partner, Mrt. 2017
"Heerlijk romantisch voor ons 18 jarig huwelijk💑"over Fletcher Hotel-Restaurant Heiloo****
Rianne van goor

13-03-2017 Heerlijk zachte bedden, heerlijk ontbijt, vriendelijk personeel en centraal gelegen om van alles te ondernemen!!Lees verder

Met vrienden, Okt. 2016
Piet van der veer

23-10-2016 Mooie visstekken
Goed huisjeLees verder

Met vrienden, Sept. 2016
"Gewoonweg perfect"over Het Caendorp****
Dienstmakkers 107-R...

12-09-2016 We zijn heel gastvrij en behulpzaam ontvangen en hebben ons prima vermaakt. Genoten van de omgeving, het mooie weer en leuke musea!Lees verder

Heiloo scoort een 8,0 uit 10, op basis van 146 reviews