7,1

20 feb 2017

Heiloo
Benieuwd naar wat er te beleven is in Heiloo? Lees hier of deze bestemming echt een aanrader is voor jou. Bekijk de beoordelingen van vakantiegangers die hier al eerder waren. De foto's helpen je om een indruk te krijgen van deze bestemming. Het is bovendien mogelijk een vraag te stellen aan andere vakantiegangers. Ben je zelf in Heiloo geweest? Laat dan hier je beoordeling na.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Heiloo bij :

23 Accommodaties Nederland, Noord-Holland, Heiloo

Reviews van accommodaties in Heiloo

Met partner, Jan. 2017
"Ontspannen , genieten , relaxen"over Fletcher Hotel-Restaurant Heiloo****
Robert grafe

27-01-2017 Ruime kamer met een balkon . Je heb rust en kan ontspannen.
En hopen op een heerlijk onbijtje !!
Topp weekndLees verder

Met partner, Jan. 2017
"Ontspannend"over Fletcher Hotel-Restaurant Heiloo****
Celine

22-01-2017 Heerlijk nachtje kunnen ontspannen in dit hotel met mijn vriend! We hebben hier ons 1-jarig jubeleum goed gevierd! Zeker een aanrader voor ontspanning...Lees verder

Met vrienden, Okt. 2016
Piet van der veer

23-10-2016 Mooie visstekken
Goed huisjeLees verder

Met vrienden, Sept. 2016
"Gewoonweg perfect"over Het Caendorp****
Dienstmakkers 107-R...

12-09-2016 We zijn heel gastvrij en behulpzaam ontvangen en hebben ons prima vermaakt. Genoten van de omgeving, het mooie weer en leuke musea!Lees verder

Heiloo scoort een 8,0 uit 10, op basis van 144 reviews