26 mrt 2017

Er is nog geen foto beschikbaar Voeg foto's toe
Ben je van plan een bezoek te brengen aan Purmer? Bewonder je graag mooie bouwwerken, houd je van shoppen of bezoek je graag een museum? Neem een kijkje en kom snel te weten of Purmer aan jouw wensen voldoet. Of je nu op zoek bent naar een geschikte accommodatie of naar een leuk restaurantje: hier vind je meer informatie, beoordelingen en foto's over deze mooie bestemming.

2 Accommodaties Nederland, Noord-Holland, Purmer

Reviews van accommodaties in Purmer

Met een groep, Juli 2016
"Fantastische trouwlocatie"over Leeuwendaal
Clara & Ignace den ...

16-02-2017 Vorig jaar rond deze tijd waren wij op zoek naar een trouwlocatie waar wij een weekend met vrienden en familie uit het buitenland onze trouwerij...Lees verder

Met een groep, Dec. 2016
Familie Tegeler

11-12-2016 Prima locatie, zeer ruim en compleet. Heerlijke speel/spelletjes kamer. Prachtig sanitair.
Prima locatie.Lees verder

Purmer scoort een 8,3 uit 10, op basis van 2 reviews