7,3
Stranden
9,1

27 jun 2019

Schoorl / Groet
Benieuwd naar wat er te beleven is in Schoorl / Groet? Lees hier of deze bestemming echt een aanrader is voor jou. Bekijk de beoordelingen van vakantiegangers die hier al eerder waren. De foto's helpen je om een indruk te krijgen van deze bestemming. Het is bovendien mogelijk een vraag te stellen aan andere vakantiegangers. Ben je zelf in Schoorl / Groet geweest? Laat dan hier je beoordeling na.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Schoorl / Groet bij :

J.H. Koezen

09-07-2019 Prachtig hotel, in een mooie omgeving.Lees verder

Met partner, Juni 2019
Marjan

07-07-2019 Een fijn park met veel groen, vogels en waar rust heerst.
Wij verbleven in Cottage Marianne ( 4 pers) die achteraan en aan de zijkant van het park...Lees verder

Met vrienden, Juli 2019
"Prima"over Fletcher Hotel-Restaurant Jan van Scorel****
Elly

06-07-2019 We hebben een paar heerlijke dagen gehad. Het personeel deed er alles aan om het ons
naar de zin te maken. Iedereen was bijzonder vriendelijk.
We...Lees verder

Met partner, Juni 2019
"Ontspannend"over Jamarco**
Magda Fritzen-Katte...

03-07-2019 de locatie is fantastisch en de mensen behulpzaam en vriendelijk, een aanraderLees verder

Met een groep, Juni 2019
de