Er zijn nog geen reviews van Wervershoof.

5° /

25 nov 2020

Wervershoof
Benieuwd naar wat er te beleven is in Wervershoof? Lees hier of deze bestemming echt een aanrader is voor jou. Bekijk de beoordelingen van vakantiegangers die hier al eerder waren. De foto's helpen je om een indruk te krijgen van deze bestemming. Het is bovendien mogelijk een vraag te stellen aan andere vakantiegangers. Ben je zelf in Wervershoof geweest? Laat dan hier je beoordeling na.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Wervershoof bij :

7 Accommodaties Nederland, Noord-Holland, Wervershoof

Reviews van accommodaties in Wervershoof

Met partner, Okt. 2020
"Erg goed"over Dirosa Wervershoof*
Fam.Hermsen

18-10-2020 Goed verblijf, vriendelijke gastheer en gastvrouw.
Goed schoon alles wat je nodig hebt aanwezig.
Heel belangrijk goede bedden.ontbijt goed.
Wij komen...Lees verder

Met jonge kinderen, Aug. 2020
"Echt een fantastisch vakantie gehad."over Recreatiepark De Groote Vliet***
Verweij

07-10-2020 Echt een super vakantie gehad, we hadden een opblaas bootje een sub en een hengel bij ons en dat was al meer dan genoeg om ons te vermaken.
We zaten...Lees verder

Met partner, Apr. 2019
"Vlietlanden: Voorjaar Verrassend Veelzijdig!"over De Vlietlanden (bungalowpark)***
Louise

30-04-2019 Voor de 3e keer hadden wij huis nr. 157 gehuurd en we waren weer aangenaam verrast wat de eigenaar van het huis allemaal aangepast had sinds ons...Lees verder

Met partner, Nov. 2018
"Gewoon geweldig, super voor herhaling vatbaar!"over De Vlietlanden (bungalowpark)***
Carine

19-11-2018 Heel fijn verblijf.
Echtgenoot een weekje gaan vissen met bootje van bij Frans. Was prima!!!
Vriendelijk receptionistes!
Huisje heel net!!!
Leuk om te...Lees verder

Met vrienden, Nov. 2018
"Uitstapje met vriendinnen"over Dirosa Wervershoof*
Familie Plompen

07-11-2018 Leuke, nette, comfortabele kamer. Ontbijt prima. De gastvrouw is heel vriendelijk. Mooie omgeving. Voor herhaling vatbaar.Lees verder