6,2
Stranden

7° /

26 feb 2017

Wijk aan Zee
Ben je van plan een bezoek te brengen aan Wijk aan Zee? Bewonder je graag mooie bouwwerken, houd je van shoppen of bezoek je graag een museum? Neem een kijkje en kom snel te weten of Wijk aan Zee aan jouw wensen voldoet. Of je nu op zoek bent naar een geschikte accommodatie of naar een leuk restaurantje: hier vind je meer informatie, beoordelingen en foto's over deze mooie bestemming.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Wijk aan Zee bij :

18 Accommodaties Nederland, Noord-Holland, Wijk aan Zee

Reviews van accommodaties in Wijk aan Zee

Alleenreizend, Jan. 2017
"Aangenaam verblijf"over Fletcher Hotel-Restaurant Zeeduin****
Aangenaam verblijf

21-01-2017 Een uitstekende locatie voor deelnemers aan Tata Steel Chess. Ruime kamers, uitgebreid ontbijt en dicht bij zowel de speelzaal als het strand.Lees verder

Met oudere kinderen, Jan. 2017
"Zeer goed !"over 't Haasduin
Anne

18-01-2017 Perfect en heel uitgebreid ontbijt, keurige kamer met uitstekende badkamer.
Erg aardige mensen.
Centraal gelegen.
We komen erg graag nog eens...Lees verder

Met jonge kinderen, Mei 2016
"Heerlijke plek!"over Aan Zee Slapen
Monika Laan

16-01-2017 Zeer vriendelijke mensen! We hadden schoon beddengoed nodig voor mijn dochtertje en ik wilde het zelf verschonen maar was niet nodig we hoefde alleen...Lees verder

Met partner, Mei 2016
"Prachtige locatie"over Fletcher Hotel-Restaurant Zeeduin****
M.van Geldere

10-01-2017 Hebben vanuit het nabijgelegen strandpaviljoen genoten van lekkere hapjes en drankjes en schitterende zonsondergang in zeeLees verder

Met oudere kinderen, Feb. 2016
"Heerlijke Hollands plekje"over Strandhotel Het Hoge Duin****
Wim

08-01-2017 Een prachtig plekje aan het strand met een goede keuken. Heerlijk verblijf voor ons drieën.
Geen negatieve punten.Lees verder

Wijk aan Zee scoort een 7,8 uit 10, op basis van 199 reviews