Beoordelingen Hostel Alex Rooms

Aankomstdatum
Vertrekdatum
Vanaf € 50
Het laagste tarief in de afgelopen 48 uur gevonden.
Wij doorzoeken Booking.com voor de beste prijs.
Alex Rooms
Beoordelingen Hostel Alex Rooms
Dennenlaan 80, 1161 CS, Zwanenburg

De beste prijzen en last minutes voor Hostel Alex Rooms bij:

Er zijn helaas nog geen Belgische beoordelingen van bestemming Alex Rooms gegeven. Je kunt wel een beoordeling over bestemming Alex Rooms achterlaten.

Heb je deze accommodatie bezocht?

4 beoordelingen over Alex Rooms

9,5
Taal:
Gezelschap:

Topkamers voor topprijs!vertalen

Ilona maandag 17 maart 2014

Ivm een vlucht vanaf Schiphol hebben wij voor 40 euro een budgetkamer gereserveerd, bij aankomst werden we in de deluxe kamer geplaatst. De ’receptionist’ sprak matig Engels. De kamer was uitsteken in orde, weinig last van geluid. Hotel ligt wel aan doorgaande straat, maar je merkt er amper iets van. Badkamer was voorzien van jacuzzi. Enige nadeel was dat de verwarming in de kamer niet werkte, maar in de badkamer wel. We zijn vanuit station Halfweg-Zwanenburg naar het hotel gelopen, ongeveer 15 minuten. En bij aankomst voor de volgende ochtend de pendelbus aangevraagd, was geen probleem. Het hotel ernaast biedt dezelfde faciliteiten, wel bijzonder dat ze qua pendelbus niet samenwerken. De ochtend dat wij met 2 personen in de auto werden weggebracht vertrok er bij de buurhotel ook een bus, met ook 4 mensen. Al met een uitstekend adres als je van of naar Schiphol moet!

Gereisd met vrienden in 2014

Geweldige plek!vertalen

h.j.wibier zondag 3 februari 2013

Dit hotel is bij uitstek de beste plek om te zijn als je wilt stappen in amsterdam. Gratis je auto parkeren om vervolgens met de taxi naar het centrum van amsterdam te gaan..lekker stappen en snachts weer terug met de taxi..ideaal!..de kamers zijn super strak en schoon. We werden heel goed ontvangen..en prima service. kortom we gaan zeker nog een keer!

Gereisd met partner in februari 2013

Een schitterend klein hotel.vertalen

C1000 woensdag 14 augustus 2013

Dit hotel was boven verwachting.
Helaas maar 1 nacht kunnen slapen maar 10 nachten zou ook geen probleem zijn geweest.
Mooie kamers met zeer goede bedden. Onze badkamer was voorzien van een bubbelbad voor twee personen.
Ook de inrichting van de kamers is erg mooi.
We hebben begrepen dat dit vroeger een pand was voor de dames van lichte zenden.
Absolute aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2012

De beste prijzen en last minutes voor Hostel Alex Rooms bij:

Een heel goede start van deze nieuwe zaak!vertalen

T Meurs vrijdag 16 december 2011

Wij verbleven met 2 personen enkele weken geleden in deze totaal vernieuwde hostel.
Alles is tip top in orde en ook de eigenaars doen er alles aan om je te helpen.
Keurig opgehaald na telefonisch contact bij aankomst op Schiphol en we konden zelf een tijd kiezen dat we teruggebracht werden naar Schiphol.

Gereisd met vrienden in november 2011

Hostel Alex Rooms scoort een 9,6 uit 10, op basis van 4 beoordelingen

In welk land rij jij het liefst auto?