Aankomstdatum
Vertrekdatum
Vanaf € 50
Het laagste tarief in de afgelopen 48 uur gevonden.
Wij doorzoeken Booking.com voor de beste prijs.
Alex Rooms
Beoordelingen Hostel Alex Rooms
Dennenlaan 80, 1161 CS, Zwanenburg

Hostel Alex Rooms scoort een 9,6 uit 10, op basis van 4 beoordelingen
Er zijn helaas nog geen Belgische beoordelingen van bestemming Alex Rooms gegeven. Je kunt wel een beoordeling over bestemming Alex Rooms achterlaten.

Heb je deze accommodatie bezocht?

4 beoordelingen over Alex Rooms

9,5
beoordelingen in taal:
met vrienden, 2014
"Topkamers voor topprijs!"vertalen
Ilona

17-03-2014 Ivm een vlucht vanaf Schiphol hebben wij voor 40 euro een budgetkamer gereserveerd, bij aankomst werden we in de deluxe kamer geplaatst. De ’receptionist’ sprak matig Engels. De kamer was uitsteken in orde, weinig last van geluid. Hotel ligt wel aan doorgaande straat, maar je merkt er amper iets van. Badkamer was voorzien van jacuzzi. Enige nadeel was dat de verwarming in de kamer niet werkte, maar in de badkamer wel. We zijn vanuit station Halfweg-Zwanenburg naar het hotel gelopen, ongeveer 15 minuten. En bij aankomst voor de volgende ochtend de pendelbus aangevraagd, was geen probleem. Het hotel ernaast biedt dezelfde faciliteiten, wel bijzonder dat ze qua pendelbus niet samenwerken. De ochtend dat wij met 2 personen in de auto werden weggebracht vertrok er bij de buurhotel ook een bus, met ook 4 mensen. Al met een uitstekend adres als je van of naar Schiphol moet!

met partner, Feb. 2013
"Geweldige plek!"vertalen
h.j.wibier

03-02-2013 Dit hotel is bij uitstek de beste plek om te zijn als je wilt stappen in amsterdam. Gratis je auto parkeren om vervolgens met de taxi naar het centrum van amsterdam te gaan..lekker stappen en snachts weer terug met de taxi..ideaal!..de kamers zijn super strak en schoon. We werden heel goed ontvangen..en prima service. kortom we gaan zeker nog een keer!

met partner, Aug. 2012
"Een schitterend klein hotel."vertalen
C1000

14-08-2013 Dit hotel was boven verwachting.
Helaas maar 1 nacht kunnen slapen maar 10 nachten zou ook geen probleem zijn geweest.
Mooie kamers met zeer goede bedden. Onze badkamer was voorzien van een bubbelbad voor twee personen.
Ook de inrichting van de kamers is erg mooi.
We hebben begrepen dat dit vroeger een pand was voor de dames van lichte zenden.
Absolute aanrader!

De beste prijzen en lastminutes voor Hostel Alex Rooms bij:

met vrienden, Nov. 2011
"Een heel goede start van deze nieuwe zaak!"vertalen
T Meurs

16-12-2011 Wij verbleven met 2 personen enkele weken geleden in deze totaal vernieuwde hostel.
Alles is tip top in orde en ook de eigenaars doen er alles aan om je te helpen.
Keurig opgehaald na telefonisch contact bij aankomst op Schiphol en we konden zelf een tijd kiezen dat we teruggebracht werden naar Schiphol.

Hoeveel glazen alcohol drink je gemiddeld per dag op vakantie?