5,0
4,0
3,0

24 okt 2017

Er is nog geen foto beschikbaar Voeg foto's toe
Ben je van plan een bezoek te brengen aan Agelo? Bewonder je graag mooie bouwwerken, houd je van shoppen of bezoek je graag een museum? Neem een kijkje en kom snel te weten of Agelo aan jouw wensen voldoet. Of je nu op zoek bent naar een geschikte accommodatie of naar een leuk restaurantje: hier vind je meer informatie, beoordelingen en foto's over deze mooie bestemming.

3 Accommodaties Nederland, Overijssel, Agelo

Reviews van accommodaties in Agelo

Met partner, Aug. 2017
A. Ruijs

04-08-2017 Goede voorzieningen, prima WIFI, aan fietsknooppunt. Op fiets/loopafstand van gezellig Ootmarsum met vele terrasjes.Lees verder

Met jonge kinderen, Mei 2017
Martin & Annemarie ...

19-05-2017 We werden gastvrij ontvangen door Ria. Ze liep mee om een plekje uit te zoeken en ze liet ons alles verder zien. Alles eenmaal opgezet, zijn we met...Lees verder

Agelo scoort een 7,2 uit 10, op basis van 3 reviews