7,3
5,0
4,0
3,0

9 dec 2016

Er is nog geen foto beschikbaar Voeg foto's toe
7,3
Ben je van plan een bezoek te brengen aan Agelo? Bewonder je graag mooie bouwwerken, houd je van shoppen of bezoek je graag een museum? Neem een kijkje en kom snel te weten of Agelo aan jouw wensen voldoet. Of je nu op zoek bent naar een geschikte accommodatie of naar een leuk restaurantje: hier vind je meer informatie, beoordelingen en foto's over deze mooie bestemming.

3 Accommodaties Nederland, Overijssel, Agelo

Reviews van accommodaties in Agelo

Met partner, Juni 2016
"Fijne camping"over Erve Wiegink
Anja

28-06-2016 Ontzettend warm welkom, we voelden ons meteen thuis. Ruime plekken, schoon sanitair, mooie ligging, we komen zeker terug.Lees verder

Met partner, Juni 2014
"Fantastische camping"over Erve Wiegink
nora

08-07-2014 Deze camping is in een woord geweldig. Na een start op camping Bekhuis 1.5 km. weg waar wij s'morgens om 4.30 wakker werden van 11 pauwen zijn wij...Lees verder

Agelo scoort een 7,3 uit 10, op basis van 3 reviews