5,4
9,2

28 mrt 2017

Beerze

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Beerze bij :

9 Accommodaties Nederland, Overijssel, Beerze

Reviews van accommodaties in Beerze

Met jonge kinderen, 2012
"Aanrader met kinderen"over De Beerze Bulten*****
Ellie

26-03-2017 Jaren later nog na genieten van filmpjes die we opnamen van berepret met de kinderen.Lees verder

Met oudere kinderen, Okt. 2016
"Geweldig"over De Beerze Bulten*****
Lexie

21-02-2017 Het was geweldig!
Ga niet te enthousiast doen anders gaat iedereen er naar toe en kunnen wij niet nog een keer.Lees verder

Met jonge kinderen, Aug. 2016
"Heerlijk ruim en rustig"over De Roos***
Alma

11-12-2016 Ruime plekken, mooie omgeving. Rustig en fijn voor de kinderen.Lees verder

Met jonge kinderen, Mei 2016
"Geweldig weekend met kids gehad"over Go-Wise Caravan (op vakantiepark Beerze Bulten)*****
Dorinda Grondman

10-10-2016 We hebben enorm genoten van een lang weekend op de mooie camping Beerze Bulten in een prachtig ingerichte tent van Go Wise! Echt een aanrader....zeker...Lees verder

Met jonge kinderen, Juli 2016
"Geweldig"over Go-Wise Caravan (op vakantiepark Beerze Bulten)*****
erwin

09-10-2016 Dit was het toppunt van kamperen, dit mag rustig Glamperen genoemd worden, echt top. Ontbrak ons aan niets, kinderen hebben zich optimaal vermaakt.Lees verder

Ben je nieuwsgierig naar Beerze? Als je wilt weten wat andere vakantiegangers ervan vonden, kun je op deze pagina hun beoordeling lezen. Bekijk de foto's en proef van de sfeer. De plattegrond helpt je om de exacte locatie van een accommodatie of leuke bezienswaardigheid te vinden. Misschien ben je er zelf al eens geweest en wil je jouw ervaring delen met andere vakantiegangers. Ook daarvoor ben je hier op de juiste plaats!
Beerze scoort een 8,2 uit 10, op basis van 69 reviews