5,9

22 okt 2017

Boekelo

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Boekelo bij :

7 Accommodaties Nederland, Overijssel, Boekelo

Reviews van accommodaties in Boekelo

Met partner, Sept. 2017
"Mini vakantie."over Resort Bad Boekelo****
Alice in wonderland

08-10-2017 Wij waren 3 dagen in dit hotel.Wij waren vroeg en konden op onze kamer.Het personeel was erg aardig.Wij hadden een mooie kamer op de begane grond en...Lees verder

Met partner, Okt. 2015
"Aanrader"over Resort Bad Boekelo****
Katrien

06-10-2017 Prima verzorgd hotel (ondanks het feit dat al wat ouder is)
goed ontbijt, lekker avondeten, vriendelijke receptie
goede sauna en stoombad
mooie...Lees verder

Met partner, Aug. 2017
"Prima uitvalsbasis om Twente te ontdekken"over Landschapscamping 't Scharrelhoes
Tineke

22-09-2017 Een heerlijke camping voor heel jong en wat ouder met een gastvrije ontvangst. De plekken liggen aan de rand van een groot, verzorgd, grasveld. Ze...Lees verder

Met partner, Aug. 2017
"Fantastische landschapscamping en zeer gastvrij"over Landschapscamping 't Scharrelhoes
Herman Bosman

22-08-2017 prachtige natuurgebieden in de omgeving, fantastisch sanitair, zeer gastvrije ontvangst, en zo heerlijk rustig.Lees verder

Met partner, Juni 2016
Frans

25-06-2016 Een fraaie studio dicht bij bos, beekjes, heidevelden, winkels en restaurantjes (Ribhouse!). Leuke ontvangst. We komen zeker terug!Lees verder

Ben je van plan een bezoek te brengen aan Boekelo? Bewonder je graag mooie bouwwerken, houd je van shoppen of bezoek je graag een museum? Neem een kijkje en kom snel te weten of Boekelo aan jouw wensen voldoet. Of je nu op zoek bent naar een geschikte accommodatie of naar een leuk restaurantje: hier vind je meer informatie, beoordelingen en foto's over deze mooie bestemming.
Boekelo scoort een 7,8 uit 10, op basis van 68 reviews