21 aug 2017

Dedemsvaart
Benieuwd naar wat er te beleven is in Dedemsvaart? Lees hier of deze bestemming echt een aanrader is voor jou. Bekijk de beoordelingen van vakantiegangers die hier al eerder waren. De foto's helpen je om een indruk te krijgen van deze bestemming. Het is bovendien mogelijk een vraag te stellen aan andere vakantiegangers. Ben je zelf in Dedemsvaart geweest? Laat dan hier je beoordeling na.

2 Accommodaties Nederland, Overijssel, Dedemsvaart

Reviews van accommodaties in Dedemsvaart

Met partner, Aug. 2017
"Tsjonge sjonge wat een fantastische camping"over Minicamping Langs de Dedemsvaart
Leo en Maria van Be...

20-08-2017 De ontvangt en de gezelligheid is fantastisch. Henk en Jannie zijn zeeeeer betrokken bij de campinggasten. Wij voelden ons hier heel erg thuis. Wij...Lees verder

Met partner, Aug. 2017
"Mooie en goed onderhouden camping."over Minicamping Langs de Dedemsvaart
Fam. Hendriks

15-08-2017 Schitterende camping met veel ruimte en rust.
Zeer goed onderhouden sanitair wat meerdere keren per dag werd zuiver gemaakt.
Zeer veel fietsroutes...Lees verder

Dedemsvaart scoort een 8,5 uit 10, op basis van 14 reviews