3° /

14 dec 2017

Dedemsvaart
Benieuwd naar wat er te beleven is in Dedemsvaart? Lees hier of deze bestemming echt een aanrader is voor jou. Bekijk de beoordelingen van vakantiegangers die hier al eerder waren. De foto's helpen je om een indruk te krijgen van deze bestemming. Het is bovendien mogelijk een vraag te stellen aan andere vakantiegangers. Ben je zelf in Dedemsvaart geweest? Laat dan hier je beoordeling na.

2 Accommodaties Nederland, Overijssel, Dedemsvaart

Reviews van accommodaties in Dedemsvaart

Met partner, Aug. 2017
"Het is daar fantastisch en een mooie omgeving"over Minicamping Langs de Dedemsvaart
Ria Janssen

12-09-2017 Het is een prachtige camping netjes en schoon
Henk en Janny zijn heel gastvrij en behulpzaam
wij gaan zeker nog een keer naar toe
het is een mooie...Lees verder

Met partner, Aug. 2017
"Tsjonge sjonge wat een fantastische camping"over Minicamping Langs de Dedemsvaart
Leo en Maria van Be...

20-08-2017 De ontvangt en de gezelligheid is fantastisch. Henk en Jannie zijn zeeeeer betrokken bij de campinggasten. Wij voelden ons hier heel erg thuis. Wij...Lees verder

Dedemsvaart scoort een 8,5 uit 10, op basis van 14 reviews