6,4

27 mei 2018

Haarle

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Haarle bij :

12 Accommodaties Nederland, Overijssel, Haarle

Reviews van accommodaties in Haarle

"Fantastich"over De Haarlerberg***
Fam. Schilder

25-05-2018 Een erg leuk klein hotel met een uitstekende keuken aardig en behulpzaam personeel in een mooie omgeving. Hier zullen wij zeker terugkomen.Lees verder

"Fantastisch, ik kom zeker weer"over Minicamping Erve Vleerbosch
Kloppenburg

20-05-2018 Mooi gelegen camping in het hart van Twente, prima onderhouden, zeer vriendelijke eigenaren, SCHOON, sanitair perfect!Lees verder

"Super!"over Vakantieboerderij Salland
P&G

14-05-2018 Super geregeld allemaal. Mooie omgeving en erg vriendelijke verhuurders.Lees verder

"Prima camping"over Minicamping Erve Vleerbosch
Schweiger

13-05-2018 Prima camping als uitvalsbasis voor fiets- en of wandeltochten in de omgeving.
Schoon sanitair en douches zonder munten of drukkknop.Lees verder

Met jonge kinderen, Mei 2018
"Wanneer mogen we weer?"over Landal Landgoed De Hellendoornse Berg*****
Andre

10-05-2018 Vaak op een Landal Park geweest, maar dit is toch wel de mooiste. We hadden een vernieuwde 6 persoons boerenhoeve. Alles zag er keurig netjes en...Lees verder

Ben je nieuwsgierig naar Haarle? Als je wilt weten wat andere vakantiegangers ervan vonden, kun je op deze pagina hun beoordeling lezen. Bekijk de foto's en proef van de sfeer. De plattegrond helpt je om de exacte locatie van een accommodatie of leuke bezienswaardigheid te vinden. Misschien ben je er zelf al eens geweest en wil je jouw ervaring delen met andere vakantiegangers. Ook daarvoor ben je hier op de juiste plaats!
Haarle scoort een 7,7 uit 10, op basis van 71 reviews