Beoordelingen Hotel 't Losse Hoes ***

't Losse Hoes***
Beoordelingen Hotel 't Losse Hoes***
Holterbergweg 14, 7451 JL , Holten
Accommodatie site
Er zijn helaas nog geen Belgische beoordelingen van bestemming 't Losse Hoes*** gegeven. Je kunt wel een beoordeling over bestemming 't Losse Hoes*** achterlaten.

Heb je deze accommodatie bezocht?

13 beoordelingen over 't Losse Hoes***

7,3
Taal:
Gezelschap:

duurzaamheid en verantwoord ondernemenvertalen

elema maandag 26 november 2012

weer met grote verbazing geconfronteerd met de regel dat er per se water gekocht moet worden bij het diner, en dan ook nog een van de duurdere merken met de opmerking dat er geen kraanwater geserveerd mag worden. wat schetst dan onze verbazing dat aan de andere zijde van het hotel wel een glas wijn met een gewoon glas water uit de kraan geserveerd wordt. In tijden van schaarste en zeker met het oog op maatschappelijk verantwoord ondernemen kan dit toch echt niet te meer omdat we in nederland ws. het lekkerste water in de wereld hebben en dat dus niet de reden kan zijn waarom flessenwater tijdens het diner dient te worden kocht . Triest genoeg was dit niet het enige hotel of restaurant waar dit gebeurt.

Gereisd met een groep in 2012

goed hotelvertalen

theet maandag 13 februari 2012

De kamers zijn in aparte gebouwen. Ze zijn ruim, schoon, en van alle gemakken voorzien. Het restaurant is heel sfeervol en de bediening en het eten zijn prima.

Gereisd met partner in februari 2012

Eten ok, slapen belabberdvertalen

J.W.O. maandag 26 december 2011

Gezellig gegeten in restaurant, leuke aankleding en sfeer. MAAR slechtste nacht uit mijn leven ivm brommend, tikkend geluid van het dak dat ons de hele nacht heeft wakker gehouden. Kamers wel opnieuw ingericht (prima overigens) alleen badkamer heeft een put lucht.

Gereisd met een groep in december 2011

Super! Vriendelijk, lekker, mooi en netjes!vertalen

Hamberg zondag 19 december 2010

Afgelopen weekend een feestje gegeven ter gelegenheid van ons huwelijk. Een fantastische plek, we hadden afspraken gemaakt en alles was geregeld. Van alle gasten alleen maar positieve geluiden. Zonder dat we er om vroegen kregen de aanwezige kinderen een lekker bord patat met kipnuggets. Het eten was zeker niet alledaags en zeer lekker. Echt heerlijk! Personeel was zeer behulpzaam, ze hielpen zelfs om oma naar beneden te dragen met rolstoel en al! De kamer (bruidssuite was erg mooi), heb maar heel iets van de andere kamers gezien en die zagen er basic maar schoon, goed en netjes uit.

Gereisd met een groep in december 2010

in 1woord FANTASTISCHvertalen

MARY VAN KEKEM zaterdag 21 augustus 2010

Dit hotel kan je niet beschrijven, je moet het ervaren. Alle lof die je opschrijft is te weinig! Zelfs na een verblijf van 4dagen is er helemaal niets te klagen(en dat voor hollanders)

Gereisd met partner in augustus 2010

Prima mini-vakantie gehad !vertalen

mevr. D.C. Husselma... maandag 7 juni 2010

Hier eigenlijk bij toeval een arrangement geboekt in een zogeheten bossuite, een kamer gelegen in een apart gebouw naast het hotel/restaurant. Prima kamer, zeer verzorgde doucheruimte, lekkere bedden, mini-bar, kleine tv met zowel commerciele als publieke zenders. Het eten was echt top, zowel 's avonds als 's ochtends en het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Kortom: Een Aanrader!

Gereisd met partner in juni 2010

"het waren drie fantastische dagen"vertalen

tanja en frank van ... dinsdag 16 februari 2010

Het is een gewelig hotel op een toplocatie. Ook de keuken is uitstekend en je komt er werkelijke niets tekort.
Zeer vriendelijk en gastvrij personeel. Onze complimenten.
De hotelkamer zag er netjes en verzorgd uit. Het restaurant is zeer smaakvol ingericht en er hangt een gezellige sfeer.
In elk jaargetijde leuk om er een bezoekje aan te wagen.

Gereisd met partner in februari 2010

Geweldig hotel met een unieke uitstralingvertalen

Theo en Louise dinsdag 7 juli 2009

Hotel het Losse Hues ligt op een prachtige locatie op de Holterberg. Het heeft een fraai en zonnig gelegen terras. Van binnen heeft het hotel een unieke ambiance, heel apart. De zeer ruime kamers liggen in aparte gebouwen. Deze zijn deels gerenoveerd (nieuwe badkamer). Wij krijgen van het zeer vriendelijke en attente personeel een rondleiding door hotel, waarin veel over de historie en over details in de afwerking werd verteld. Men richt zich nu meer op een bredere en minder exclusieve doelgroep. Wij hadden een fantastisch weekend tijdens de triathlon van Holten.

Gereisd met partner in juli 2009

1ste klasvertalen

Familie Pakvis maandag 10 november 2008

Hernieuwde kennismaking met Hotel het Losse Hoes.Ook de nieuwe directie met hun medewerkers zijn top.Zij hebben met de nieuwe opzet het hotel naar een hoog 4**** hotel-restaurant getild.We hadden er een verblijf met half pension.Zeer mooie kamer met prachtige badkamer-heerlijke 4 gangen diners en de uitzonderlijke ontbijten waren ons deel.
Warm aanbevolen!!!!

Gereisd met partner in

uitstekend hotel met prima,vrijstaande,kamersvertalen

Familie G.P.Pakvis dinsdag 30 september 2008

prima gastvrij hotel met heerlijk eten en drinken.We komen er al 32 jaar.Dat zegd genoeg.Altijd prima ontvangen met een heel goede verzorging.We zijn triestig dat het nu (tijdelijk gesloten)is

Gereisd met partner in

Hotel 't Losse Hoes scoort een 8,0 uit 10, op basis van 13 beoordelingen

In welk land rij jij het liefst auto?