Beoordelingen Hotel 't Losse Hoes***

Beoordelingen Hotel 't Losse Hoes***
Holterbergweg 14, 7451 JL , Holten
Accommodatie site

Hotel 't Losse Hoes scoort een 8,0 uit 10, op basis van 13 beoordelingen
Er zijn helaas nog geen Belgische beoordelingen van bestemming 't Losse Hoes*** gegeven. Je kunt wel een beoordeling over bestemming 't Losse Hoes*** achterlaten.

Heb je deze accommodatie bezocht?

13 beoordelingen over 't Losse Hoes***

7,3
beoordelingen in taal:
met een groep, 2012
"Duurzaamheid en verantwoord ondernemen"vertalen
elema

26-11-2012 weer met grote verbazing geconfronteerd met de regel dat er per se water gekocht moet worden bij het diner, en dan ook nog een van de duurdere merken met de opmerking dat er geen kraanwater geserveerd mag worden. wat schetst dan onze verbazing dat aan de andere zijde van het hotel wel een glas wijn met een gewoon glas water uit de kraan geserveerd wordt. In tijden van schaarste en zeker met het oog op maatschappelijk verantwoord ondernemen kan dit toch echt niet te meer omdat we in nederland ws. het lekkerste water in de wereld hebben en dat dus niet de reden kan zijn waarom flessenwater tijdens het diner dient te worden kocht . Triest genoeg was dit niet het enige hotel of restaurant waar dit gebeurt.

met partner, Feb. 2012
"Goed hotel"vertalen
theet

13-02-2012 De kamers zijn in aparte gebouwen. Ze zijn ruim, schoon, en van alle gemakken voorzien. Het restaurant is heel sfeervol en de bediening en het eten zijn prima.

met een groep, Dec. 2011
"Eten ok, slapen belabberd"vertalen
J.W.O.
5,0
5,0
1,0

26-12-2011 Gezellig gegeten in restaurant, leuke aankleding en sfeer. MAAR slechtste nacht uit mijn leven ivm brommend, tikkend geluid van het dak dat ons de hele nacht heeft wakker gehouden. Kamers wel opnieuw ingericht (prima overigens) alleen badkamer heeft een put lucht.

met een groep, Dec. 2010
"Super! Vriendelijk, lekker, mooi en netjes!"vertalen
Hamberg

19-12-2010 Afgelopen weekend een feestje gegeven ter gelegenheid van ons huwelijk. Een fantastische plek, we hadden afspraken gemaakt en alles was geregeld. Van alle gasten alleen maar positieve geluiden. Zonder dat we er om vroegen kregen de aanwezige kinderen een lekker bord patat met kipnuggets. Het eten was zeker niet alledaags en zeer lekker. Echt heerlijk! Personeel was zeer behulpzaam, ze hielpen zelfs om oma naar beneden te dragen met rolstoel en al! De kamer (bruidssuite was erg mooi), heb maar heel iets van de andere kamers gezien en die zagen er basic maar schoon, goed en netjes uit.

met partner, Aug. 2010
"In 1woord FANTASTISCH"vertalen
MARY VAN KEKEM

21-08-2010 Dit hotel kan je niet beschrijven, je moet het ervaren. Alle lof die je opschrijft is te weinig! Zelfs na een verblijf van 4dagen is er helemaal niets te klagen(en dat voor hollanders)

met partner, Juni 2010
"Prima mini-vakantie gehad !"vertalen
mevr. D.C. Husselma...

07-06-2010 Hier eigenlijk bij toeval een arrangement geboekt in een zogeheten bossuite, een kamer gelegen in een apart gebouw naast het hotel/restaurant. Prima kamer, zeer verzorgde doucheruimte, lekkere bedden, mini-bar, kleine tv met zowel commerciele als publieke zenders. Het eten was echt top, zowel 's avonds als 's ochtends en het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Kortom: Een Aanrader!

met partner, Feb. 2010
""het waren drie fantastische dagen""vertalen
tanja en frank van ...

16-02-2010 Het is een gewelig hotel op een toplocatie. Ook de keuken is uitstekend en je komt er werkelijke niets tekort.
Zeer vriendelijk en gastvrij personeel. Onze complimenten.
De hotelkamer zag er netjes en verzorgd uit. Het restaurant is zeer smaakvol ingericht en er hangt een gezellige sfeer.
In elk jaargetijde leuk om er een bezoekje aan te wagen.

met partner, Juli 2009
"Geweldig hotel met een unieke uitstraling"vertalen
Theo en Louise

07-07-2009 Hotel het Losse Hues ligt op een prachtige locatie op de Holterberg. Het heeft een fraai en zonnig gelegen terras. Van binnen heeft het hotel een unieke ambiance, heel apart. De zeer ruime kamers liggen in aparte gebouwen. Deze zijn deels gerenoveerd (nieuwe badkamer). Wij krijgen van het zeer vriendelijke en attente personeel een rondleiding door hotel, waarin veel over de historie en over details in de afwerking werd verteld. Men richt zich nu meer op een bredere en minder exclusieve doelgroep. Wij hadden een fantastisch weekend tijdens de triathlon van Holten.

met partner
"1ste klas"vertalen
Familie Pakvis

10-11-2008 Hernieuwde kennismaking met Hotel het Losse Hoes.Ook de nieuwe directie met hun medewerkers zijn top.Zij hebben met de nieuwe opzet het hotel naar een hoog 4**** hotel-restaurant getild.We hadden er een verblijf met half pension.Zeer mooie kamer met prachtige badkamer-heerlijke 4 gangen diners en de uitzonderlijke ontbijten waren ons deel.
Warm aanbevolen!!!!

met partner
"Uitstekend hotel met prima,vrijstaande,kamers"vertalen
Familie G.P.Pakvis

30-09-2008 prima gastvrij hotel met heerlijk eten en drinken.We komen er al 32 jaar.Dat zegd genoeg.Altijd prima ontvangen met een heel goede verzorging.We zijn triestig dat het nu (tijdelijk gesloten)is

Het meest vriendelijk zijn de inwoners van: