Beoordelingen Hotel 't Losse Hoes ***

't Losse Hoes***
Beoordelingen Hotel 't Losse Hoes***
Holterbergweg 14, 7451 JL , Holten
Accommodatie site
Er zijn helaas nog geen Belgische beoordelingen van bestemming 't Losse Hoes*** gegeven. Je kunt wel een beoordeling over bestemming 't Losse Hoes*** achterlaten.

Heb je deze accommodatie bezocht?

16 beoordelingen over 't Losse Hoes***

9,5
Taal:
Gezelschap:

1 woord Geweldig! echt een aanrader:)vertalen

keshia zondag 9 november 2014

Afgelopen zaterdag hier gegeten, we werden super ontvangen. En we hebben ontzettend lekker gegeten. Dit restaurant is kindvriendelijk, gezellig, knus, heerlijk eten en leuke vlotte bediening. Alles kan hier gewoon, ook qua diëten!! Toen we waren uitgegeten kregen we nog even een rondleiding door het restaurant, en kregen we meteen een hotel kamer te zien, erg leuk!! echt een aanrader!!

Gereisd Met partner in 2014

in 1 woord fantastischevertalen

michelle woensdag 5 november 2014

Afgelopen weekend hebben een fantastische verblijf gehad bij hotel het losse hoes. Het was in 1 woord geweldig aan alles werd gedacht ! Bijzonder behulpzaam en vriendelijke mensen en een fantastische keuken. De kamer was ruim en van alle gemakken voorzien! Wij komen zeker weer terug. Team het losse hoes bedankt voor de gastvrijheid.

Gereisd Met partner in november 2014

Waardeloos en zeker een afrader!vertalen

c.pietersen zaterdag 25 oktober 2014

Vies terras. Bij binnenkomst viel ons de muffe geur op, spiegel was van de muur gevallen. Er waren geen scherven meer terwijl de onderkant kapot was. Een monteur had de rotzooi opgeruimd, een glas water gedronken en gebruik gemaakt van het toilet, op de bril zaten een paar ranzige vlekken. Het beloofde ‘fraaie uitzicht” bleek een parkeerplaats. In de “gezellige zitkamer” ontbrak een stoel. Ramen gebarsten, een wandcontactdoos van de muur, de minibar was onvindbaar,etc. Ons werd een andere kamer aangeboden, deze kamer bleek niet veel anders te zijn. En dat voor €100 per nacht. Helaas hebben we langs het Pieterpad, welke we aan het wandelen waren, geen hotel meer kunnen krijgen en zijn we richting huis gegaan. Op verzoek van de receptioniste, heb ik een mailtje gestuurd naar de eigenaar en de reactie heeft mijn ervaring nog eens bevestigd. Ongeïnteresseerd en er werd naast een excuus alleen maar beaamd dat de monteur bezig was geweest en dat er niet goed gecommuniceerd was. Punt. Jammer!

Gereisd Met partner in oktober 2014

duurzaamheid en verantwoord ondernemenvertalen

elema maandag 26 november 2012

weer met grote verbazing geconfronteerd met de regel dat er per se water gekocht moet worden bij het diner, en dan ook nog een van de duurdere merken met de opmerking dat er geen kraanwater geserveerd mag worden. wat schetst dan onze verbazing dat aan de andere zijde van het hotel wel een glas wijn met een gewoon glas water uit de kraan geserveerd wordt. In tijden van schaarste en zeker met het oog op maatschappelijk verantwoord ondernemen kan dit toch echt niet te meer omdat we in nederland ws. het lekkerste water in de wereld hebben en dat dus niet de reden kan zijn waarom flessenwater tijdens het diner dient te worden kocht . Triest genoeg was dit niet het enige hotel of restaurant waar dit gebeurt.

Gereisd Met een groep in 2012

goed hotelvertalen

theet maandag 13 februari 2012

De kamers zijn in aparte gebouwen. Ze zijn ruim, schoon, en van alle gemakken voorzien. Het restaurant is heel sfeervol en de bediening en het eten zijn prima.

Gereisd Met partner in februari 2012

Eten ok, slapen belabberdvertalen

J.W.O. maandag 26 december 2011

Gezellig gegeten in restaurant, leuke aankleding en sfeer. MAAR slechtste nacht uit mijn leven ivm brommend, tikkend geluid van het dak dat ons de hele nacht heeft wakker gehouden. Kamers wel opnieuw ingericht (prima overigens) alleen badkamer heeft een put lucht.

Gereisd Met een groep in december 2011

Super! Vriendelijk, lekker, mooi en netjes!vertalen

Hamberg zondag 19 december 2010

Afgelopen weekend een feestje gegeven ter gelegenheid van ons huwelijk. Een fantastische plek, we hadden afspraken gemaakt en alles was geregeld. Van alle gasten alleen maar positieve geluiden. Zonder dat we er om vroegen kregen de aanwezige kinderen een lekker bord patat met kipnuggets. Het eten was zeker niet alledaags en zeer lekker. Echt heerlijk! Personeel was zeer behulpzaam, ze hielpen zelfs om oma naar beneden te dragen met rolstoel en al! De kamer (bruidssuite was erg mooi), heb maar heel iets van de andere kamers gezien en die zagen er basic maar schoon, goed en netjes uit.

Gereisd Met een groep in december 2010

in 1woord FANTASTISCHvertalen

MARY VAN KEKEM zaterdag 21 augustus 2010

Dit hotel kan je niet beschrijven, je moet het ervaren. Alle lof die je opschrijft is te weinig! Zelfs na een verblijf van 4dagen is er helemaal niets te klagen(en dat voor hollanders)

Gereisd Met partner in augustus 2010

Prima mini-vakantie gehad !vertalen

mevr. D.C. Husselma... maandag 7 juni 2010

Hier eigenlijk bij toeval een arrangement geboekt in een zogeheten bossuite, een kamer gelegen in een apart gebouw naast het hotel/restaurant. Prima kamer, zeer verzorgde doucheruimte, lekkere bedden, mini-bar, kleine tv met zowel commerciele als publieke zenders. Het eten was echt top, zowel 's avonds als 's ochtends en het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Kortom: Een Aanrader!

Gereisd Met partner in juni 2010

"het waren drie fantastische dagen"vertalen

tanja en frank van ... dinsdag 16 februari 2010

Het is een gewelig hotel op een toplocatie. Ook de keuken is uitstekend en je komt er werkelijke niets tekort.
Zeer vriendelijk en gastvrij personeel. Onze complimenten.
De hotelkamer zag er netjes en verzorgd uit. Het restaurant is zeer smaakvol ingericht en er hangt een gezellige sfeer.
In elk jaargetijde leuk om er een bezoekje aan te wagen.

Gereisd Met partner in februari 2010

Hotel 't Losse Hoes scoort een 7,6 uit 10, op basis van 16 beoordelingen

Waar breng jij het liefst de winter door?