6,7
9,1
9,1

9 dec 2016

Lemelerveld

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Lemelerveld bij :

5 Accommodaties Nederland, Overijssel, Lemelerveld

Reviews van accommodaties in Lemelerveld

Met jonge kinderen, Aug. 2016
"Super gave camping!"over Heidepark****
Familie Kremer

21-09-2016 Super gave camping voor jong en oud.
Wij hebben hier nu voor het 2e jaar een seizoen plek, en onze kinderen willen op dit moment niet anders.
Super...Lees verder

Met partner, Aug. 2016
"Geweldig, heel schoon en zeer behulpzaam"over Natuurkampeerterrein De Rietkraag
Jantsje Bron

12-09-2016 het was heel goed, het sanitair was blinkend schoon en de beheerders waren vriendelijk en behulpzaam, de omgeving nodigde uit tot fietsen en wandelen....Lees verder

Met jonge kinderen, Sept. 2016
Ingrid

05-09-2016 Bij aankomst werden we verwelkomt door de diertjes in de dierenweide, geweldig.
We werden door de eigenaar ook heel vriendelijk verwelkomt.
We hadden...Lees verder

Met jonge kinderen, Aug. 2016
Okken

28-08-2016 Wij hebben met ons gezin twee weken gekampeerd op deze camping. Onze kinderen van 3, 8 en 9 jaar konden vrij spelen op het kampeer terrein. De zandbak...Lees verder

Met jonge kinderen, Juli 2016
"Fijne kleinschalige camping"over Natuurkampeerterrein De Rietkraag
Mathieu

06-08-2016 Ruime plekken, vriendelijke eigenaren. Goede sfeer.
Favoriet bij onze kinderen waren de zwemsteiger, kano's en tafeltennis.Lees verder

Ben je nieuwsgierig naar Lemelerveld? Als je wilt weten wat andere vakantiegangers ervan vonden, kun je op deze pagina hun beoordeling lezen. Bekijk de foto's en proef van de sfeer. De plattegrond helpt je om de exacte locatie van een accommodatie of leuke bezienswaardigheid te vinden. Misschien ben je er zelf al eens geweest en wil je jouw ervaring delen met andere vakantiegangers. Ook daarvoor ben je hier op de juiste plaats!
Lemelerveld scoort een 8,2 uit 10, op basis van 19 reviews