Ben je op zoek naar goed beoordeelde accommodatie voor je vakantie in Losser? Hieronder vind je alle accommodaties in Losser.
9,1

28 jun 2017

Losser

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Losser bij :

6 Accommodaties Nederland, Overijssel, Losser

Reviews van accommodaties in Losser

Met partner, Juni 2017
"Heel erg fijn."over Vakantiehuisjes en Minicamping De Veldzijde****
Voorthuijzen

20-06-2017 ik vond het de camping erg gezellig en schoon,wel wennen aan al het afval te scheiden,maar later was het geen probleem meer,ha,ha.Lees verder

Met partner, Juni 2017
"Gastvrije camping met mooi terrein en schoon"over Vakantiehuisjes en Minicamping De Veldzijde****
Familie uit Exloo

16-06-2017 schoon sanitair en vriendelijke beheerderLees verder

Met een groep, Mei 2017
"Een leuke camping; middenin de natuur!"over Het Buitenverblijf Erve Punte
Karen

28-05-2017 Wij waren hier met vrienden en met onze kinderen. De kinderen hebben wij bijna niet gezien 😀. Want er is een leuke speeltuin en ze kunnen gebruik...Lees verder

Met een groep, Nov. 2016
"Heerlijk rustig kamperen aan de rand van het bos!"over Het Buitenverblijf Erve Punte
Marjolein

07-11-2016 Prachtige camping, veel rust en natuur met mooie grote kampvuurplaats, eenvoudig maar schoon sanitair.Lees verder

Met partner, Aug. 2016
"Rust en prima service"over Marktzicht***
C. Polling

30-08-2016 Overnacht tijdens Breugheliaans weekend. Zeer gastvrij ontvangen, kamer prima in orde, schoon, licht en prima bedden. Heerlijk ontbijtbuffet en zeer...Lees verder

Benieuwd naar wat er te beleven is in Losser? Lees hier of deze bestemming echt een aanrader is voor jou. Bekijk de beoordelingen van vakantiegangers die hier al eerder waren. De foto's helpen je om een indruk te krijgen van deze bestemming. Het is bovendien mogelijk een vraag te stellen aan andere vakantiegangers. Ben je zelf in Losser geweest? Laat dan hier je beoordeling na.
Losser scoort een 8,3 uit 10, op basis van 40 reviews