7,3

3° /

21 feb 2020

Ootmarsum
Benieuwd naar wat er te beleven is in Ootmarsum? Lees hier of deze bestemming echt een aanrader is voor jou. Bekijk de beoordelingen van vakantiegangers die hier al eerder waren. De foto's helpen je om een indruk te krijgen van deze bestemming. Het is bovendien mogelijk een vraag te stellen aan andere vakantiegangers. Ben je zelf in Ootmarsum geweest? Laat dan hier je beoordeling na.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Ootmarsum bij :

32 Accommodaties Nederland, Overijssel, Ootmarsum

Reviews van accommodaties in Ootmarsum

Met een groep, Jan. 2020
Kaatje K

19-01-2020 Dat je hier heerlijk kunt overnachten met lekker eten en een hele fijne sfeer.Lees verder

Met partner, Sept. 2019
"We hebben genoten!"over De Witte Berg*****
Freek

02-01-2020 we hebben genoten, schoon sanitair, lekker eten en heerlijk wandelen in deze mooie omgeving!Lees verder

Met partner, Sept. 2019
"Hele fijne camping"over De Witte Berg*****
Den Hollander

02-01-2020 Hele fijne camping met gastvriendelijke personeel. Goed eten in het restaurant en veel mogelijkheden voor een wandel- en of fietstocht.Lees verder

Met vrienden, Dec. 2019
"Fantastisch"over Hoeve Springendal
Ruud van Domburg

01-01-2020 Winterkamperen op Hoeve Springendal is een genot. Wat een gastvrijheid. Lekker verwarmd sanitair de camping ligt in een prachtig natuurgebied. Direct...Lees verder

Met partner, Dec. 2019
Henk Scholte

30-12-2019 Wij hebben het altijd prima naar onze zin ik kan niks negatiefs bedenken zijn in december met de kerst hier geweest we zijn nu 5 keer geweest en...Lees verder

Ootmarsum scoort een 8,4 uit 10, op basis van 385 reviews