7,3

27 jun 2019

Ootmarsum
Benieuwd naar wat er te beleven is in Ootmarsum? Lees hier of deze bestemming echt een aanrader is voor jou. Bekijk de beoordelingen van vakantiegangers die hier al eerder waren. De foto's helpen je om een indruk te krijgen van deze bestemming. Het is bovendien mogelijk een vraag te stellen aan andere vakantiegangers. Ben je zelf in Ootmarsum geweest? Laat dan hier je beoordeling na.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Ootmarsum bij :

32 Accommodaties Nederland, Overijssel, Ootmarsum

Reviews van accommodaties in Ootmarsum

Fam. Meints

11-07-2019 Goede locatie en prima huisje. Heerlijk gefietst en gewandeld.. Ik zou niet weten wat niet goed is.Lees verder

Met partner, Juli 2019
"Fantastisch"over Wyllandrie
Mary Groenendaal

08-07-2019 We zijn net terug van 3 nachtjes in dit heerlijke hotel. Het is een heerlijk verblijf geweest, ontbijt super, in het restaurant heerlijk gegeten en...Lees verder

Met partner, Mrt. 2019
"Geweldig"over Bij de Bronnen***
Ina Breider

07-07-2019 We gaan er 4 x per jaar naar toe..zelfde huisje. Wat heerlijk die rust en de ligging
Alles is voor ons super!!Lees verder

"Fantastisch aanrader"over Kuiperberg
Fam Spijker

28-06-2019 Mooie rustige camping zeer gastvrij ,ruime plaatsen,prachtig sanitair,omgeving aanrader voor mooie fietstochten was een zeer geslaagde weekLees verder

"Een plekje om tot rust te komen."over De Witte Berg*****
Ronald

26-06-2019 Vriendelijke ontvangst. Zelf plaats uitzoeken. Nette camping . Jammer dat de zgn. comfort plaatsen niet over een tv aansluiting beschikken.Lees verder

Ootmarsum scoort een 8,4 uit 10, op basis van 385 reviews