7,3

28 apr 2017

Soesterberg

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Soesterberg bij :

2 Accommodaties Nederland, Utrecht, Soesterberg

Reviews van accommodaties in Soesterberg

Anders, Mrt. 2017
"Een zeer service-gericht en gemoedelijk hotel in "over Conferentiehotel Kontakt der Kontinenten***
Nienke Majoor

20-03-2017 Het hotel heb ik zowel zakelijk als privé al meerdere malen bezocht. De sfeer is er gemoedelijk en het personeel zeer klantvriendelijk.Lees verder

Anders, Mrt. 2017
"Heerlijk geslapen en uitgerust."over Conferentiehotel Kontakt der Kontinenten***
Mw. E. Wijnands

19-03-2017 Goed en vooral welkom ontvangst bij de balie. Ontbijt was goed. Kamer was schoon en netjes.Lees verder

Met partner, Nov. 2016
"Super!"over Het Jachthuis****
Ronald

29-11-2016 keurige huizen, geweldige service en de mensen van het park zijn altijd bereikbaar en komen zelfs lampjes vervangen op zondag. Wij waren tussen twee...Lees verder

Met jonge kinderen, Jan. 2016
"Geweldige ambiance, super service"over Het Jachthuis****
M van der Plas

26-04-2016 Tijdens ons verblijf kwamen vele bloemen in bloei. In een woord sprookjesachtig. De geweldige service van Mark en zijn staf zullen ons lang bij...Lees verder

Ben je van plan een bezoek te brengen aan Soesterberg? Bewonder je graag mooie bouwwerken, houd je van shoppen of bezoek je graag een museum? Neem een kijkje en kom snel te weten of Soesterberg aan jouw wensen voldoet. Of je nu op zoek bent naar een geschikte accommodatie of naar een leuk restaurantje: hier vind je meer informatie, beoordelingen en foto's over deze mooie bestemming.
Soesterberg scoort een 8,1 uit 10, op basis van 11 reviews