20 feb 2019

Utrecht
Ben je van plan een bezoek te brengen aan Utrecht? Bewonder je graag mooie bouwwerken, houd je van shoppen of bezoek je graag een museum? Neem een kijkje en kom snel te weten of Utrecht aan jouw wensen voldoet. Of je nu op zoek bent naar een geschikte accommodatie of naar een leuk restaurantje: hier vind je meer informatie, beoordelingen en foto's over deze mooie bestemming.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Utrecht bij :

61 Accommodaties Nederland, Utrecht, Utrecht

04-02-2019 Het hotel is schoon en netjes. Mooie kamers.Lees verder

Met partner, Jan. 2019
"Heerlijk weekendje"over Mitland****
Jaana Schoevers

29-01-2019 Keurig hotel. Mooie kamer met bad en balkon . Was wel een extra optie die wij geboekt hadden. Heel vriendelijk personeel.
Wij hadden het Valentijns...Lees verder

Met vrienden, Jan. 2019
"Genoten!"over Carlton President****
Jolanda van Dijk

20-01-2019 Het hoofdmenu werd lauw geserveerd, na dit onder de aandacht te hebben gebracht kregen we direct een warm menu geserveerd. Chapeau! Overlastgevende...Lees verder

Met een groep, Dec. 2018
"Top hotel!"over Van der Valk Utrecht
Jan Willem v Veluwe...

06-01-2019 Als echte vd Valk koeriers bezochten we met 6 personen dit hotel met de kerst.
En het was grandioos.
Overal vriendelijke medewerkers.