6,9
9,3

-1° /

23 feb 2018

Schiermonnikoog

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Schiermonnikoog bij :

164 Accommodaties Nederland, Waddeneilanden, Schiermonnikoog

Reviews van accommodaties in Schiermonnikoog

Met vrienden, Nov. 2017
"Nostalgie."over Van der Werff***
Essie

09-02-2018 Elk jaar komen we weer terug naar dit geweldig hotel. De tijd heeft misschien stil gestaan maar de sfeer is top. Eenvoud maar netjes. De eetzaal is...Lees verder

Met vrienden, Dec. 2017
Noortje en Josien (...

04-02-2018 Ideale plek voor een weekendje weg. Het pension, het eiland, de mensen, alles was perfect! We gaan dit jaar weer! :-)Lees verder

Met vrienden, Okt. 2017
"Ruim appartement"over Landal Vitamaris*****
gailien

03-02-2018 Samen met mijn moeder en zus ben ik weekend in Vitamaris geweest. We hadden geboekt maar na foto's hier op zoover toch geschrokken van het uitzicht....Lees verder

Met jonge kinderen, Aug. 2017
"Heel gezellig,voor herhaling vatbaar"over Recreatieboerderij De Oorsprong Groepsaccommodatie
Mary Reemst

27-01-2018 de vrijheid die we hadden. en het was er schoon en alles wat we nodig hadden was aanwezigLees verder

Met een groep, Jan. 2018
"Boombastic"over Recreatieboerderij De Oorsprong Groepsaccommodatie
VV Middelstum 2

22-01-2018 Echt een aanrader!!! Een super weekend gehad, mooie nette accommodatie. Heerlijk geslapen! Veel vertier voor jong en oud!
Alle ingrediënten zijn...Lees verder

Benieuwd naar wat er te beleven is in Schiermonnikoog? Lees hier of deze bestemming echt een aanrader is voor jou. Bekijk de beoordelingen van vakantiegangers die hier al eerder waren. De foto's helpen je om een indruk te krijgen van deze bestemming. Het is bovendien mogelijk een vraag te stellen aan andere vakantiegangers. Ben je zelf in Schiermonnikoog geweest? Laat dan hier je beoordeling na.
Schiermonnikoog scoort een 8,8 uit 10, op basis van 385 reviews