9,3
9,1
9,3

20 aug 2017

Schiermonnikoog

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Schiermonnikoog bij :

165 Accommodaties Nederland, Waddeneilanden, Schiermonnikoog

Reviews van accommodaties in Schiermonnikoog

Met partner, Aug. 2017
"Prima voor een paar nachtjes"over Strandhotel ZandtaanZee****
Quoniam17

10-08-2017 Deze week twee nachten vertoeft in dit hotel. Het was voor mij de tweede keer dus ik wist dat de kamers klein zijn, dat is geen probleem want je...Lees verder

Met een groep, Juli 2017
"Vooral simpel"over Herberg Rijsbergen*
Jan-Willem

09-08-2017 Verwacht geen luxe. Kamers heel basic en ietwat gedateerd. Ontbijt prima.Lees verder

Met partner, Juni 2017
Breemen

06-08-2017 Prachtig eigentijds ingericht. Goede bedden. Fijn personeel. Netjes schoongemaakt. Echt vóór herhaling vatbaar.Lees verder

Met partner, Juni 2017
"Top!"over Strandhotel ZandtaanZee****
Manon

04-08-2017 Wij hebben een super weekend gehad (laatste weekend van juni).
Vooraf werden we geïnformeerd dat er iets niet goed was gegaan in het boekingssysteem,...Lees verder

Met partner, Juli 2017
"Zo heerlijk en ontspannen"over Recreatieboerderij De Oorsprong Groepsaccommodatie
Kamans

02-08-2017 Fijne plek om heerlijk te onthaasten zo gemoedelijk en heel gastvrij. Verrukkelijke eigengemaakte yoghurt en verse melk.Lees verder

Benieuwd naar wat er te beleven is in Schiermonnikoog? Lees hier of deze bestemming echt een aanrader is voor jou. Bekijk de beoordelingen van vakantiegangers die hier al eerder waren. De foto's helpen je om een indruk te krijgen van deze bestemming. Het is bovendien mogelijk een vraag te stellen aan andere vakantiegangers. Ben je zelf in Schiermonnikoog geweest? Laat dan hier je beoordeling na.
Schiermonnikoog scoort een 8,9 uit 10, op basis van 377 reviews