Ben je op zoek naar goed beoordeelde accommodatie voor je vakantie in Texel? Hieronder vind je alle accommodaties in Texel.
9,1
Stranden
9,2
9,2

3° /

24 feb 2017

Texel
Benieuwd naar wat er te beleven is in Texel? Lees hier of deze bestemming echt een aanrader is voor jou. Bekijk de beoordelingen van vakantiegangers die hier al eerder waren. De foto's helpen je om een indruk te krijgen van deze bestemming. Het is bovendien mogelijk een vraag te stellen aan andere vakantiegangers. Ben je zelf in Texel geweest? Laat dan hier je beoordeling na.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Texel bij :

307 Accommodaties Nederland, Waddeneilanden, Texel

Reviews van accommodaties in Texel

Mark Suierveld

30-01-2017 Mooi hotel, zeer gastvrij (ook voor de hond), nette kamer. Ontbijt is ook prima. Hotel zal ik zeker aanraden:-)Lees verder

Met vrienden, Jan. 2017
"Prima Hotel, goede en vriendelijke service."over Fletcher Hotel-Restaurant De Cooghen***
Leo

29-01-2017 Minpunt vindt ik dat je als gast van het hotel 10 euro parkeerkosten moet betalen op het eigen terrein van het hotel.
Dat vindt ik niet zo gastvrij.Lees verder

"Doeltreffend"over Fletcher Hotel-Restaurant De Cooghen***
Try

28-01-2017 Gezellig in dorp, op loopafstand van de zeeLees verder

"Genoten!"over Fletcher Koogerend***
Saskia

28-01-2017 We hebben ons enorm welkom gevoeld hier... Komen graag nog een keer!Lees verder

Met oudere kinderen, Aug. 2016
"Ieder jaar weer genieten in de heerlijke chalet!"over Loodsmansduin Duinkampeerterrein***
Yoshi Berends

23-01-2017 Ieder jaar genieten wij weer van ons verblijf op Loodsmansduin. De chalets liggen in een rustige hoek van het park en liggen heerlijk in de duinen. De...Lees verder

Texel scoort een 8,9 uit 10, op basis van 2606 reviews