9.1FenomenaalScore uit 88 reviews

Deze accommodatie heeft een score van 9.1

Over Strandplevier Suites Texel

Strandplevier Suites Texel

Wat een feestelijke plek is Strandplevier Suites Texel!

Hier begint jouw Texelse avontuur met een vleugje luxe en heel veel plezier. Onze suites zijn als een zonnige glimlach op het gezicht van Texel, waar de ontspanning hand in hand gaat met het eilandgevoel. Stel je voor: 's ochtends wakker worden met het vrolijke gezang van de vogels en de belofte van een nieuwe dag vol avonturen. Trek de gordijnen open en laat de zonnestralen jou begroeten met een schitterend uitzicht op de duinen en het strand. Jouw suite is een kleurrijk toevluchtsoord, een plek waar je kunt relaxen en energie opdoen. Na een dag vol eilandplezier kun je je laten verwennen in de gezellige Strandplevier Suites. Ontspan op je eigen balkon met een verfrissend drankje, geniet van een verkwikkende douche in de moderne badkamer, of kom samen met je vrienden en familie in de kleurrijke lounge om herinneringen te delen. Ons vrolijke team staat altijd voor je klaar met een lach en een warm welkom. Of je nu het eiland wilt verkennen, de lokale smaken wilt proeven, of gewoon wilt genieten van de ontspannen sfeer, Strandplevier Suites Texel is de ideale uitvalsbasis voor een onvergetelijke Texelse ervaring. Laat het feest beginnen en ontdek de vreugde van Texel bij Strandplevier Suites. Welkom in ons kleurrijke paradijs op dit prachtige eiland, waar de zon (helaas niet) altijd schijnt!

Ligging

Het hotel met sauna en zonneterras heeft 43-kamers, op ongeveer 7 minuten lopen vanaf Centrum de Koog. Het ligt in de nabijheid van de bushalte Dorpsstraat en niet ver van Strandpaviljoen Paal 19 half.

Eten en drinken

Strandplevier Suites De Koog serveert 's ochtends een buffet ontbijt. Tot de eetgelegenheden behoort ook Nationaal Park Duinen van Texel, gelegen op 2 km afstand van deze accommodatie in De Koog. Er wordt volledig ontbijt geserveerd, de kosten bedragen EUR 15 per persoon per dag.

Bezienswaardigheden

Binnen 5 minuten lopen ben je in het centrum van De Koog. Culturele locaties zoals Luchtvaart- & Oorlogsmuseum Texel liggen 4 km verderop. Ook het Schipbreuk- en Juttersmusuem Flora, gelegen op slechts 3 km van dit hotel in De Koog is een bezoekje waard. Een minuut of 10 rijden brengt je naar het Nationaal Park Duinen van Texel.

Faciliteiten

• Sauna

Contactgegevens

Adresgegevens

Dorpsstraat 191, 1796 CC

Geen resultaten gevonden. Pas je zoekopdracht aan.

Boek met garantie
  • BanContact
  • Mastercard
  • Visa

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.